پی اس ارنا
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پی اس ارنا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خانه » بازی FIFA 20 | مصاحبه با کارگردان تهیه کننده بازی FIFA 20

بازی FIFA 20 | مصاحبه با کارگردان تهیه کننده بازی FIFA 20

نیما احمدی توسط نیما احمدی
۷ تیر ۱۳۹۸
در ایکس باکس, پلی استیشن, کامپیوتر, مصاحبه, مطالب
0 0
0
بازی FIFA 20 | مصاحبه با کارگردان تهیه کننده بازی FIFA 20

قطعاً مقدار بیشتری از مود Volta Football، جدیدترین بخش سبک خیابانی بازی FIFA 20، نسبت به آن چیزی که تا به حال به نمایش درآمده، وجود خواهد داشت. بعد از معرفی و تایید EA، من با Matt Prior، کارگردان خلاق FIFA 20 و آقای Aaron McHardy تهیه‌کننده بازی، در EA Sports، مصاحبه‌ای داشتم و در این مصاحبه اطلاعاتی عمیق‌تر از بخش Volta و معمولی بازی بدست آوردم. همچنین شانس این را نیز بدست آوردم تا سوالاتی نیز از او بپرسم تا مدل بیزینس FIFA و پافشاری EA Sports برروی مکانیزم پرداخت برای بردن (Pay-to-Win) و حضور لوت باکس‌ها در Ultimate Team، را متوجه شوم.

اما در ابتدا و قبل از همه اینها، اطلاعاتی که از بخش Volta و بخش ۱۱ نفره بازی داریم را برای شما توضیح می‌دهیم.

FIFA 20
FIFA 20 / Volta

همانطور که می‌گویم، بخش Volta، اعتیادآور است. با اینکه توسعه‌دهندگان در EA Sports برای حضور این بخش هیچگونه کم کاری در بخش‌های دیگر بازی نداشته‌اند. بیشتر مردمی که این وارد این بازی می‌شوند، در ابتدا سراغ بخش Volta می‌روند، این بخش به نوعی شبیه یک گیلاس خیابانی در بالای کیک فوتبالی است که در بازی FIFA می‌بینیم.

در Volta می‌توانید به صورت‌های ۳v3 بدون دروازه‌بان، ۳v3 با دروازبان، ۴v4، یا ۵v5 با وجود قوانین فوتسالی به عنوان آپشن، بازی کنید. تیم‌ها می‌توانند مخلوطی از بازیکنان زن و مرد باشند – اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این بازی رقم خورده است – و چیزی که تیم سازنده برروی آن تأکید زیادی دارد، این است که بخش‌های متنوع‌تری در این مود وجود خواهد داشت.

همچنین Volta به تنهایی نیز به دو زیرشاخه تبدیل می‌شود. یکی از این زیرشاخه‌ها بخش Kick Off Volta است که به شما اجازه می‌دهد تا نسخه‌ی کوچکی از تیم‌ها و بازیک@نان واقعی را انتخاب کنید – مثلا از تیم رئال مادرید گرت بیل، لوکا مودریچ و سرجیو راموس را برای بخش ۳v3 Rush انتخاب می‌کنید، تا در مقابل اتلتیکو مادرید یک دربی زیبا را رقم بزنید.

گرچه در بخش Wolrd mode، اکثر موارد بازی دارای ماهیت واقعی هستند. شما در ابتدا یک بازیکن را به عنوان آواتار خود خلق می‌کنید. این آواتارها می‌توانند مرد یا زن باشند، به همراه تمام آپشن‌هایی از قبیل تتو، لباس، کفش و .. (البته این موارد با مصرف پول رایج درون برنامه‌ای و یا کامل کردن چالش‌ها باز می‌شوند). سپس شما زمین خود را انتخاب می‌کنید، که در آنجا سایز تیم و نوع زمین نیز مشخص می‌شود.

این به نظر یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های Volta خواهد بود – چگونگی انتخاب زمین، یک تصمیم استراتژیک خواهد بود. در World Mode شما مانند FUT Rivals-style League در مقابل بازیکنان آنلاین دیگر، به صورت رفت و برگشتی بازی می‌کنید. بازی‌های خانگی برای شما در زمین خود شما اتفاق می‌افتند، با لوگوی شخصی و قوانین شما. بازی برگشت نیز در اختیار حریف خواهد بود. پس می‌توانید یک بازی ۳v3 Rush بدون دروازه‌بان، و دیوار در اطراف زمین (یعنی اینکه دیواری برای پاس دادن یا دریبل کردن وجود نداشته باشد) را راه بیاندازید. و بعد از آن بازی، در خانه حریف به یک بازی ۵ نفره معمولی با قوانین فوتسالی می‌پردازید.

  راهنمای بازی FIFA 19 | چگونه Carniball Mendy SBC را تکمیل کنیم؟

بازیکنان تیم شما نیز قطعا باید به صورت شخصی انتخاب شوند – شما باید ترکیب‌هایی که انتخاب می‌کنید را نسبت به یک نوع خاص بچینید تا در بازی خانگی خود به صورت ویژه و خاص تیم را شخصی‌سازی کنید. زمانی که یک بازیکن را شکست می‌دهید، به شما این امکان داده می‌شود تا یکی از بازیکنان او را ‘بدزدید’ (که شامل بازیکنان آواتار آن‌ها نیز می‌شود)، یک کپی از آن بازیکنان را می‌سازید و از آن در ترکیب خود استفاده می‌کنید.

FIFA 20
FIFA 20

نکته‌ای که در بازی FIFA 20 وجود دارد این است که می‌توانید بخش Volta را با بیشتر از یک دوست نیز بازی کنید. شما می‌توانید به صورت co-op با دوست خود در یک کنسول بازی کنید، اما سخنگوی EA تایید کرده که این موضوع تماماً به خود شما بستگی دارد.

من تقریباً یک و نیم بازی در FIFA 20 انجام دادم (در شرایط معمولی و در مقابل یک بازیکن تازه‌وارد)، پس تجربه‌های من را در بهترین حالت به عنوان یک امتحان و آزمایش در نظر بگیرید، اما قطعاً یکیاز مشخص‌ترین تغییراتی که در بازی شاهد آن هستیم این بود که بازی بسیار آهسته‌تر شده است.

سرعت بازیکنان طوری تنظیم شده است تا بازیکنان پرسرعت، نسبت به دیگران سریع‌تر حرکت کنند، هوش مصنوعی دفاع Nerf (ضعیف) شده است، و در آخر نیز کنترل توپ نیز اصلاح شده تا حداقل کارهای جالبی را بتوانید با توپ انجام دهید. نتیجه تمام این‌ها فضادهی به بازیکنان و پخش شدن آن‌ها در طول زمین است.

توپ – از نظر بازنگری فیزیکی – آهسته‌تر حرکت می‌کند و کمتر قابل پیش‌بینی شده است، چرخش آن باعث از بین رفتن قسمتی از چمن می‌شود. حرکت کردن توپ بسیار حساب شده طراحی شده است. تعویض تاکتیک سریع در بازی FIFA 19 کمتر قابل تشخیص است.

در ادامه، صحبت‌های Aaron McHardy و Matt Prior را درباره بازی در طی مصاحبه‌ای با آن‌ها می‌خوانید.

در طول ارائه صفحه‌ای را با آپشن شخصی‌سازی از بخش Volta نشان دادید. در آن قسمت شاهد ارز داخل بازی بودیم، آیا این ارز با نام GC خواهد بود؟

Aaron McHardy: اون عکس تنها یه عنوان در حال کار بود، ما هنوز کارمان را به اتمام نرسانده‌ایم – در بازی تنها یک ارز به نام Volta Coins وجود خواهد داشت، ما تنها کل آن عکس را اپدیت نکرده بودیم.

Matt Prior: GC تنها یک عنوان در حال کار است.

AM: Grind Currency – که به طور واضح ما هیپ وقت آن را اینگونه صدا نمی‌کنیم!

و اینکه چطوری این پول به دست میاد، در طول گیم‌پلی بازی استخراج می‌شود و یا می‌توانیم آن را بخریم؟

MP: بله به صورت خالص از گیم‌پلی بدست می‌آید!

پس چیزی در بازی وجود ندارد که با پول واقعی بتوان آن را خرید؟

MP: نه، ما برای انتشار بازی هیچ MTXای نخواهیم داشت. منظورم این است که شاید بعداً اتفاقاتی در بازی رخ بدهد، ولی در زمان انتشار هیچ MTXای وجود ندارد.

پس شما آن را از بازی خارج نمی‌کنید؟

MP: ما هیچ‌گاه چیزی را خارج نمی‌کنیم. چون ما همیشه درحال تغییر هستیم و هیچگاه از کلمه هیچوقت استفاده نمی‌کنیم، اما برای انتشار بازی فعلا چیزی برای خرید در نظر نداریم.

  مصاحبه با احمد محمد نژاد از شرکت آناشید گیمز در طی رویداد TGC2017

در بخش لیگ Volta، مثل استایل FUT Rivals جوایزی وجود دارد؟ شما اشاره کردید که این جوایز به نوعی در طول بازی قرار دارند و تنها در نقطه انتهایی تنظیم نشده‌اند، سوال اینجا است که این سیستم چگونه کار می‌کند؟

MP: نه ما هیچ مکانیزم جایزه‌دهی شبیه FUT Rivals نخواهیم داشت، چیزی که ما انجام داده‌ایم قطعا برای استخراج پول در بازی و انجام چالش‌ها است، و این سیستم دزدیدن بازیکن، که بخش زیادی از این جهان را تشکیل می‌دهد. پس ذاتاً کارهایی در بازی وجود خواهند داشت تا با انجام آن‌ها آیتم‌هایی را بدست آورید، اما این موارد هیچ شباهتی به مکانیزم جایزه‌دهی FUT Rivals ندارد.

پس از لحاظ بازیکنان – این روند پیشروی برای آن‌ها چگونه خواهد بود، آیا آن‌ها امتیاز بازیکنان مخصوص به خود را دارند، تا ویژگی‌های آن‌ها را تنظیم کنند؟

MP: دوباره می‌گویم، من خوشحال می‌شوم از پاسخ دادن به سوالات اما با این وضعیت به پیچ و مهره‌ی این مود قبل از عرضه پی می‌برید اما شما درست می‌گویید، عنصر سیستمیکی برای رشد بازیکنان وجود دارد، که در آنجا شما در طول بازی، بازیکن خود را پرورش می‌دهید، با تمرین دادن، و چیزهایی شبیه ‘Trait Tree’ (درخت ویژگی) که در آن ویژگی‌ها و خصوصیاتی را باز می‌کنید و سپس انتخاب می‌کنید که بازیکن شما در چه نوع خاصی رشد کند. من وارد جزییات این قضیه نمی‌شوم، اما همین را بدانید که در بحث دزدین بازیکن، زمانی که شما بازیکنی را در بازی FIFA 20 می‌دزدید (Steal می‌کنید)، درواقع یه کپی از آن را می‌دزدید، پس بازیکنان اطراف شما رشد نمی‌کنند، تنها شما هستید که رشد می‌کنید، پس به نوعی این کار تشویقی برای بازیکنان محسوب می‌شود تا پیشرفت کنند و افراد جدیدی بدست بیاورند. پس اگر ۸۰ باشید و من شما را بدزدم، شما همان ۸۰ باقی می‌مانید، و اگر من دوباره با شما بازی کنم و امتیازیان ۸۵ شده باشد من می‌توانم نسخه جدیدترتان را بدزدم.

آیا احتمال این وجود دارد که یکی از بازیکنان شما واقعا دزدیده شود و آن را از دست بدهید؟

MP: نه – شما آن بازیکنان را از دست نمی‌دهید.

آیا می‌توانید فرمت را درون لیگ مخلوط کنید؟ مثل موردی که شما اشاره کردید بازی خانگی ۳v3 بدون دروازبان؟

MP: در کل بله، پس شما بازی‌های رفت و برگشتی انجام می‌دهید، و نوع این بازی‌ها با خود شخص مشخص می‌شود – پس به طور مثال شما بازی ۳v3 را انتخاب می‌کنید و من هم بازی ۵v5 فوتسال را انتخاب می‌کنم، در این صورت اگر من در مقابل شما بازی کنم باید در ترکیب ۳v3 بازی را انجام دهم، و در صورت دیگر، اگر شما در مقابل من بازی کنید باید به صورت ۵v5 بازی را اجرا کنید. پس زمانی که در جهان Volta می‌چرخید، تماماین حالات مختلف را امتحان خواهید کرد – نه تنها فرمت‌ها بلکه محیط بازی، ظاهر بازیکنان و حتی لوگوها نیز شخصی هستند.

Jeff Antwi: البته باید این کارها را براساس مدیریت تیم خود انجام دهید، و طبق نیاز با توجه به ترکیب بازی‌هایتان ۳v3 یا ۵v5 یا فوتسال بازیکنان را انتخاب کنید.

MP: و همچنین عنصرهای Chemistry ابتدایی وجود دارد که برای آموزش از آن‌ها در مکانیزم ساده‌ای استفاده می‌کنید و اینکه –

  رونمایی از بازی FIFA 22 : این عنوان از فناوری جدیدی به نام HyperMotion بهره می‌برد

AM: اما ما زیاد در این باره صحبت کردیم!

MP: و این یک عنصر دیگر را هم اضافه می‌کند! دلیل دیگر برای انتخاب بازیکن، این نیست که تنها آن بازیکنان چه کسانی هستند بلکه لایه‌ی عمیق‌تری وجود دارد که باعث می‌شود تا بازیکن جدید بتواند در ترکیب بهترین عملکرد را داشته باشد، پس تنها امتیاز بالاتر، اهمیت انتخاب بازیکن را مشخص نمی‌کند.

AM: ما خیلی زیاد اطلاعات دادیم!

(بعد از ارائه ۱۱v11) فکر می‌کنید زمانی وجود داشته باشد که شما چیزهایی مثل دفاع و شوت کردن را در نظر بگیرید و بتوانید از جایی مانند نوسان سرعت هر ساله آن را بالا پایین کنید؟

AM: بله و خیر. ویژگی‌هایی در بازی وجود دارند، برای نمونه … من سعی می‌کنم از روش خوبی یک شباهت را برای شما مثال بزنم … آیا یادتان هست در بازی FIFA 13 ما برای اولین بار ارور تله را در بازی معرفی کردیم، فکر می‌کنم اسم ویژگی First Touch Control بود. قبل از آن، نیازی وجود داشت تا هم‌تیمی‌هایتان برای آرام کردن توپ ارسالی کار سختی را انجام دهد. زمانی که این ویژگی را اضافه کردیم ویژگی‌های دیگری نیز به وجود آمدند، تا در موقعیت‌های مختلف، توپ را به راحتی کنترل کنیم. اما تا آن زمان، انتقال توپ، موقعیت‌های دفاعی و تمام چیزهای شبیه این‌ها برای دو سه سال ثابت بودند و ما هیچ تغییری در آن‌ها ایجاد نمی‌کردیم. اما به وجود آمدن یک سیستم جدید در بازی باعث می‌شود تا به سیستم‌های بیشتری نیاز داشته باشیم و برای رفع نیاز باید کارهای بیشتری انجام می‌دادیم، پس من فکر نمی‌کنم هیچ چیز در طی این ده سال مشابه هم طراحی شده باشد، اما قطعاً یک سری مسائل به طور قطع باید ثابت بمانند. چیزهای حتمی وجود دارند که برپایه موقعیت‌یابی و هوشیاری فضایی در زمین، احکام مختلفی را تضمین می‌کنند.

برای مثال یکی از چیزهایی که ما امسال برروی کار کردیم، سرعت بازیکنان بود، جایی که از بازیکنان سریع استفاده می‌کنید، اگر دو قدم از کسی جلو بزنید واقعاً معنای سرعت را متوجه می‌شوید، ما می‌خواهیم کاری انجام دهیم که بدانیم شما از این موقعیت می‌توانید استفاده مفیدی داشته باشید. اما این به نوعی یک واکنش زنجیره‌ای است از تعداد تغییر دریبل‌ها، که در ۴ یا ۵ سال اخیر این اتفاق رخ داده، که در زوایای مشخصی شما واقعاً سرعت کم‌تری نسبت به واقعیت دارید. پس به نوعی همیشه این یک سیر تکاملی بوده است، من فکر می‌کنم حمله و دفاع کردن برابر هم هستند، و شما ابزاری را که برای دفاع کردن نیاز است را در اختیار خود دارید. اما من فکر نمی‌کنم که ما به نقطه‌ای رسیده باشیم که سیستم شبیه این شده باشد “ما دیگر نیازی به تغییر برای ده سال آینده نداریم”.

چیزی که من را کمی تکان می‌دهد این است که عنصرهایی وجود دارد که، در بازی‌های دیگری همچون Anthem، در هر پچ به طور مثال به طور ماهیانه منتشر می‌شوند. آن‌ها به سرعت تغییر پیدا می‌کنند و قبل از اینکه دوباره بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید زمان پچ بعدی فرا می‌رسد. در حالیکه برای بازی FIFA هم اینگونه شده است، ما باید هر سپتامبر منتظر یک بازی جدید باشیم، تا این اصلاخات انجام شود، این احتمالاً خود یک مشکل باشد که باید ۱۲ ماه صبر کنیم –

  مصاحبه با Jasper Kyd آهنگساز بازی‌های Borderlands 3، Assassin's Creed و Hitman

AM: نه اتفاقاً این سوال خوبی بود، من فکر می‌کنم که فشار هوش مصنوعی بازی مثال خوبی برای سمت منفی این مکالمه باشد. من فکر می‌کنم با تغییرات کمی که ما در طول سال برای بازی توسط پچ منتشر کردیم، تا بتوانیم تا همین اواخر باگ‌های بازی را اصلاح کنیم، چیزهایی مثل شوت از فاصله ۲۲ یاردی و یا مثال‌های مختلف دیگر. و ما برای رفع این مشکلات پچ‌هایی را برای بازی منتشر می‌کنیم. چیزی شبیه به هوش مصنوعی دفاعی برای حل آن به روشی که جمیع مردم می‌خواهند نیازمند بررسی کلی بازی است. اگر ما اینکار را بدون فکر کردن انجام دهیم و تنها این مشکل را حل کنیم، چیزهایی شبیه موقعیت‌های تک به تک خیلی بیشتر رایج می‌شوند، و ما نیاز پیدا می‌کنیم تا ویژگی‌های قاطعانه و لحظه‌ای را بوجود بیاوریم.

پس در بازی ویژگی‌هایی وجود دارند که باید منتظر بمانید تا ما دوباره به کل بازی فکر کنیم، و سپس ویژگی‌های بیشتری را در طول سال به بازی اضافه کنیم.

بحث را ببریم سمت Ultimate Team – من خیلی زیاد Ultimate Team بازی کرده‌ام و از آن لذت می‌برم – اما هنوز هم فشاری از سوی بازی برروی بازیکنان وجود دارد، چون به لحاظ منطقی، این بخش به نوعی پرداخت پول برای بردن محسوب می‌شود. آیا این حس رضایت به شما می‌دهد که بعضی از بازیکنان می‌تواند نسبت به شرایط مالی خود خریدهای کلان انجام دهند و بازی‌ها را ببرند و برخی دیگر نتوانند از این موضوع سودی ببرند و این بحث به ضرر آن‌ها تمام شود؟

AM: پس، تعدادی موضوع وجود دارد. اولاً، قرار نیست که ما درباره Ultimate Team صحبت کنیم، پس من عمیقاً وارد این بحث نمی‌شوم، اما فکر می‌کنم که بتوانم جوابی به سوال شما بدهم. ما سال‌ها بخش Ultimate Team را برپایه فرضیه لازم نبودن استفاده از پول واقعی ساختیم، و شما می‌توانستید بدون پرداخت پول بازی کنید. ما درک می‌کنیم که قطعاً مردم در بخش Ultimate Team پول خرج می‌کنند، تا محتواهای جدید و چیزهای شبیه به این را دنبال کنند. من می‌خواهم درباره مکانیزم‌هایی صحبت کنم که نمی‌توانم درباره اینکه چگونه ویژگی‌هایی دارند صحبت کنم، اما، اساساً، ما هنوز بر این باور هستیم که شما می‌دانید بخش‌هایی از جامعه وجود دارند که تلاش می‌کنند تا بدون پرداخت پول در بخش Ultimate Team، و تنها با بازی کردن و رقابت با دیگران، به موفقیت برسند، اما در مقابل نیز افرادی هستند که پول خرج می‎کنند و ما می‌دانیم که این موضوع می‌تواند سرگرم‌کننده نیز باشد. من می‌دانم هرسال زمانی که می‌روم و Ultimate Team بازی می‌کنم، به مردمی دسترسی پیدا می‌کنم که به من FIFA Point می‌دهند، و من همیشه آن‌ها را رد می‌کنم.

این نشانه شرافت شما است …

AM: مه اما من می‌خواهم که مسیر را همانطور که هست تجربه کنم، که یعنی، تقلب نکردن و دریافت FIFA Points، چون من در EA کار می‌کنم و تنها تمام بازیکنان خوب را خریداری می‌کنم. جایزه در بخش FIFA Ultimate Team با تعقیب و شکست تیم‌ها بدست می‌آید و ما هنوز هم اعتقاد داریم که این روش سرگرم‌کننده‌ترین روش برای دریافت پول در بازی است. پس، در انتهای صحبت‌ها، راهی برای افرادی وجود دارد که نمی‌خواهند زمان بگذارند تا تیم خود را رشد بدهند، اما هنوز هم، شما مجبور هستید خواه ناخواه بازیکنان را پیشرفت دهید، اگر می‌خواهید که به جای زمان پول خرج کنید، همان انتخابی است که ما در این مود در اختیار شما قرار می‌دهیم. و به همین دلیل می‌توانیم به راحتی شب سر روی بالش بگذاریم و با خیال راحت از اینکه این بخش را ساخته‌ایم، بخوابیم. و با افتخار پشت آن بمانیم و از آن دفاع کنیم.

  بازی FIFA 20 | معرفی کارت های Ones to Watch

و چیز دیگری که هنوز همان حس نسبت آن وجود دارد، پک‌های FUT است، که فک کنم گفتگویی باشد که احتمالاً به این زودی‌ها به سرانجام نرسد. بیایید درباره لایحه‌ای که هم‌اکنون در آمریکا پیشنهاد شده صحبت کنیم، یا درباره مقررات موجود در بلژیک که در مغازه‌های بزرگ آمریکا و انگلیس نیز به کار گرفته می‌شود، آیا شما برای این که پول نقد در FUT دریافت کنید، نقشه جایگزینی دارید؟ آیا یک نقشه احتمالی چیده‌اید؟

AM: من درباره برنامه‌های آینده‌ هیچ حرفی نمی‌زنم، اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که – من می‌دانم قوانین و مقرراتی برای این چیزها وجود دارد، مخصوصا قوانینی مربوط به شرط‌بندی – ما باور نداریم که چیزی به عنوان شرطبندی در FUT وجود داشته باشد. در حقیقت سازمان‌هایی در کنار ما وجود دارند که اصلا وجود همچین چیزی را قبول ندارند، ما می‌دانیم که این موضوعات خلاف مقررات و سیاست‌های بعضی کشورهای دنیا است. اگر، به دلایلی، ما کار غیرقانونی انجام بدهیم، قطعاً واکنش قاطی درباره آن انجام می‌دهیم. اما چیزی که ما هر ساله منتشر می‌کنیم، پشت آن می‌مانیم و فکر نمی‌کنیم که قمار و شرطبندی در آن وجود دارد، ما فکر می‌کنیم که این به نوعی یک درگیری سرگرم‌کننده بین مردمی است که می‌توانند از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مایه‌ی شرمساری است اگر که دنیا اینکار را چیزی تلقی کند که ما نگران وجود آن هستیم.

اگر زمانی همچین اتفاقی بیافتد، ما از آن پل عبور کنیم، قطعاً مودی به خوبی FIFA Ultimate Team را حذف نمی‌کنیم، چون تمام دنیا از بازی با آن لذت می‌برند و ما تمام این شغل‌ها و عهدهایی را که توسط این بخش به وجود آمده‌اند را نادیده نمی‌گیریم، چه کارهایی که در YouTube ایجاد شده‌اند و چه Twitter، این بخش همیشه بیشترین تولید محتوا با بالاترین بازدید را داشته و دارد. پس ما قطعا این بخش را تا جایی که مردم بخواهند آن را بازی کنند، حفظ می‌کنیم.

نظر شما درباره بخش Volta و Ultimate Team بازی FIFA 20 چیست؟ شما خواستار چه چیزهای جدیدی در این بازی هستید؟ دیدگاه خود را درباره بازی FIFA 20 در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

برچسب ها: EA sportsFIFA 20Voltaمصاحبه
ShareTweetShare
نوشته قبلی

فیلم Spider-Man: Far From Home | امتیازات و نقد‌های Metacritic و Rotten Tomatos

نوشته‌ی بعدی

بازی Battlefield V | توضیحات DICE درمورد Crossplay، مود Hardcore و علت ثابت ماندن تعداد کاربران در عدد ۶۴

نیما احمدی

نیما احمدی

مرتبط نوشته ها

لیست بهترین بازی های استراتژی : برترین بازی های استراتژیک کدام‌اند؟
لیست بازی

لیست بهترین بازی های استراتژیک

۱۳ آذر ۱۴۰۳
نقد و بررسی بازی Hi-Fi Rush
نقد بازی

نقد و بررسی بازی Hi-Fi Rush | جدال در اقیانوس موسیقی

نقد بازی The Invincible | زیبا ولی خسته کننده
نقد بازی

نقد بازی The Invincible | زیبا ولی خسته کننده

بازی total-war-pharaoh
اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Total War: PHARAOH مشخص شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۲
chants of sennaar
ایکس باکس

نقد بازی Chants of Sennaar | مترجم خود باشید!

Under-the-waves
نقد بازی

نقد بازی Under the Waves | داستان خطی با دنیای باز نمی‌سازد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربحث‌ترین‌های هفته

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما | 88 انیمیشن برتر جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما | 88 انیمیشن برتر جهان

۲۳ مرداد ۱۴۰۳
چرا باید انیمه سبد میوه (2019) را ببینیم؟

چرا باید انیمه سبد میوه (2019) را ببینیم؟

۱۲ شهریور ۱۴۰۰
چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

۱۲ دی ۱۳۹۹

درباره ما

پی‌اس‌ارنا یکی از رسانه‌های محبوب و تاثیرگذار فارسی زبان سرگرمی‌های قصه‌محور است که در حوزه‌های بازی‌های ویدیویی، انیمه و انیمیشن، سینما، تلویزیون و ادبیات به صورت جدی فعالیت می‌کند.
رسانه پی‌اس‌ارنا به عنوان تنها رسانه کاملا مستقل حوزه سرگرمی کشور، کار خود را از سال 1396 شروع کرد و در تلاش است تا به جمع تاثیرگذارترین رسانه‌های فارسی زبان دنیا بپیوندد.

  • درباره ما
  • تبلیغات
  • تماس با ما

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید

تمام فیلدها مورد نیاز است. ورود به سیستم

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم