بازی God of War 2018 با تغییرات گستردهای نسبت به نسخههای قدیمی این فرانچایز عرضه شد. همانطور که میدانید این بازنمایی جاهطلبانه در نهایت نتیجه داد و باعث شد این بازی جایزهی بهترین بازی سال 2018 را دریافت کند. به همین دلیل انتظارات از بازی God of War: Ragnarok بسیار بالاست. اخیرا اعلام شد که کارگردانی این بازی را آقای اریک ویلیامز (Eric Williams) به جای کوری بارلوگ بر عهده دارد. تغییر کارگردان به معنی اضافه شدن ایدههای جدید به این سری است، هرچند که ایدههای کارآمد از نسخهی سال 2018 نیز همچنان در این بازی وجود خواهند داشت.
یکی از این موارد دوربین بدون کات است که نخستین بار در God of War 2018 معرفی شد. مت سوفوس (Matt Sophos) کارگردان بخش سینماتیک این بازی در توییتر با انتشار پستی تایید کرد که این دنباله مانند نسخه قبلی، با یک شات و بدون توقف از ابتدا تا انتها روایت میشود. البته God of War: Ragnarok تنها بازی در حال ساخت نیست که از این ویژگی بهره میبرد و ریمیک Dead Space نیز از دوربین بدون کات برای روایت داستان استفاده میکند.
God of War: Ragnarok در سال 2022 برای کنسولهای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.
آخرین اخبار بازی را در پی اس ارنا بخوانید.