استودیو Bioware تقریبا پس از نمایش بازی Anthem طی نمایشگاه E3 2017 کاملا به سکوت فرو رفته و هیچ اطلاعات گستردهای از پیشرفت توسعه پروژه جدیدشان را در اختیار عموم قرار ندادهاند.
اما اخیرا بواسطه نشست داخلی شعبات جهانی استودیو Bioware، دو تن از سازندگان چون جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی و جی واتامانیک (Jay Watamaniuk)، نویسنده آن در مورد اتفاقات و نمایشان این نشست داخلی از طریق توییتر اطلاعاتی را منتشر کردند که البته، بیش از هرچیز بصورت سر بسته بوده و تنها برای ترغیب هواداران انتشار یافتهاند. آنها از شگفتانگیز بودن این نشست و شیفته شدن نسبت به شجاعت داستانگویی سایر سازندگان استودیو نوشتند. جاناتان وارنر چنین میگوید:
ما امروز یک مرور بسیار عالی بر روی کارهای انجام گرفته، داشتیم. بسیار به تیم سازنده بازی Anthem در استودیو Bioware افتخار میکنم.
جی واتامانیک شیفته شجاعت داستانگویی تیم شده بود! بشدت میخ کوبکننده بود.
همچنین، واتامانیک خود چنین ادامه داد:
تعدادی از کارهای توسعه یافته تاکنون، امروز طی این نشست بنمایش درآمد. عالی بودند!
آلن بکستر (Alain Baxter)، تهیهکننده بازی مورد بحث همچنین با اشاره به عدم نمایش گیمپلی ساخته جدیدشان، از نمایش کلی تعدادی توسعه یافته در گذشته گفت که وی بعضا آنها را بصورت تکه تکه مشاهده کرده بود و حالا طی این نشست بصورت یکپارچه بنمایش در آمدند.
جاناتان وارنر اوایل ماه جاری طی مصاحبهای گفته بود سازندگان قصد دارند پیش از عرضه نهایی بازی، یک فاز Beta (تجربه آزمایشی) را ارائه دهند تا نه تنها عموم مردم بیش از پیش با بازی آشنا شوند، بلکه با دریافت بازخوردهای نهایی، تغییرات جزئی را ایجاد کنند. هرچند تا زمان انتشار بازی و همچنین فاز Beta مربوطه، مدت زمان بسیار زیادی باقیمانده و همچنان تاریخ دقیقی را نمیتوان تعیین کرد.
بازی Anthem برای عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم های PS4، Xbox One و PC برنامهریزی شده است.