هفته گذشته گزارشی در باب ویژگیهای متفاوت عنوان جدید سری بازیهای Dragon Age منتشر شد که با محوریت “المانهای زنده و آنی” بود. این عبارت گنگ در هفته جاری با همراهی صحبتهای مسئولان کمپانی الکترونیک آرتز (EA) مبنی بر حفظ اعتقادشان بر ویژگی خرید درون برنامهای باعث شد بسیاری از هواداران گمان کنند ویژگی مربوطه در نسخه جدید سری بازیهای Dragon Age همان روش خرید درون برنامهای خواهد بود. اما هماکنون کیسی هادسون (Casey Hudson)، تهیهکننده عناوین جدید سری بازیهای Dragon Age طی توییتی به این نگرانیها واکنش نشان داده و آنها متفاوت از آنچه مخاطبان گمان میکنند، میداند.
وی میگوید در زمان نمایش اولیه بازی توسط EA، بسیاری از مخاطبان آن را تحسین میکنند و از طرفی، نسخه جدید به شدت داستان محور بوده و تمرکز بالایی بر روی کارکترهای درون خود خواهد داشت. با وجود آنکه هماکنون بسیار زود است تا در مورد این بازی صحبت کرد، منظور از المانهای زنده، نوع طراحی بازی بوده که حتی پس از پایان داستان اصلی، مخاطبان بتوانند انتظار ادامه یافتن داستان کلی را داشته باشند.
اخیرا بازخوردهای زیادی را در مورد نسخه جدید سری بازیهای Dragon Age مشاهده کردهام، اما فکر میکنم همه شما با دیدن آنچه که تیم ما بر روی آن کار میکند، شگفت زده خواهید شد. داستان و شخصیتهای بازی جزو ارکان اصلی نسخه جدید خواهند بود. خیلی زود است که بخواهیم در مورد جزییات بازی سخن بگوییم، اما باید متذکر شوم که منظور از لغات “زنده و آنی”، نوع و روشی از طراحی بازیست که باعث میشود تا حتی پس از پایان داستان اصلی، داستان بازی بصورت داینامیک ادامهدار شود.
انتظار میرود تا در سال ۲۰۱۸ اطلاعات بیشتری از نسخه جدید سری بازیهای Dragon Age ارائه گردد.