طی جلسه ارائه گزارش مالی کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)، اریک هیشبرگ (Eric Hirshberg)، رئیس کمپانی اکتیویژن (Activision) از دیدگاه مسئولان در مورد بازی Call of Duty WWII صحبت کرد.
وی اعتقاد دارد تمایل افراد به بازی “بسیار خوب” است و کمپانی اکتیویژن احساس میکند بازی Call of Duty WWII عنوانیست مناسب، برای عرضه در مقطع زمانی مناسب است. افرادی که تاکنون بازی را انجام دادهاند بسیار از بازگشت به دوران حرکت بر روی زمین، بعد انسانی و محتویات نظامی موثق خرسند بوده و این تغییر گیمپلی را خوشایند و به موقع، ارزیابی کردهاند.
محتوای دموی آزمایشی بازخورد بسیار مثبتی را از طرف منتقدان و هواداران دریافت کرده است. تریلر رونمایی از بازی بیشترین تعداد لایک (گزینه دوست داشتن) را در تاریخ فرانچایز Call of Duty در وبسایت یوتیوب دریافت کرده و بیشترین بازدید یک ویدئو را در تاریخ این سری بازیها تجربه کرده است. تجربه بخش چندنفره بازی طی رویداد E3 2017 بصورت خوب بوده و تریلر معرفی بخش Zombie بازی در رویداد کامیک-کان سن-دیگو به بیشترین تعداد لایک یک ویدئوی بخش Zombie در تاریخ این سری بازیها دست یافته است.
بازی Call of Duty WWII در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) سال جاری برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی عرضه خواهد شد. همچنین شروع تجربه آزمایشی (Beta) بازی بر روی پلتفرم پلیاستیشن ۴ از روز ۳ شهریور (۲۵ آگست) بوده و دارندگان پلتفرم ایکسباکس وان هم میتوانند در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) برای تجربه فاز تجربه آزمایشی، به جمع سایرین بپیوندند.