استودیو رایو گا گوتوکو چندی پیش بهطور رسمی بازی Lost Judgment را معرفی کرد و علاوه براین، اطلاعاتی از ادامه سری Yakuza به طرفداران ارایه داد.
به گفته سازندگان این سری، حالت اکشن قدیمی سری Yakuza خودش را در بازیهای سری Judgment نشان میدهد ولی طرفداران قدیمی باید انتظار این را داشته باشند که باقی بازیهای سری Yakuza، هنوز هم از سیستم مبارزات نوبتی که برای اولین بار در بازی Yakuza: Like a Dragon معرفی شد، استفاده کنند.
در مصاحبه با IGN، سازنده سری Yakuza، یعنی توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) و تهیه کننده یعنی کازوکی هوسوکاوا (Kazuki Hosokawa) از این خبر دادند که بازی Yakuza یک عنوان اکشن نقشآفرینی میماند:
سری Yakuza به یک عنوان اکشن نقشآفرینی تبدیل شده است. از طرفی، در این یک سال، استودیو رایو گا گوتوکو با جمعآوری منابع و تجربه و دانش ساخت بازیهای اکشن پرزرق و برق به میدان آمده که تجربه آ«ها واقعاً مفرح است. ما تصمیم گرفتیم که گیمپلی اکشن و نمادین ما در بازی Lost Judgment به حیات خود ادامه بدهد.
بازی Yakuza: Like a Dragon، با فروشی بیشتر از 400 هزار نسخه تا اواسط سال 2020، موفقیتی مثال زدنی را تجربه کرد و با عرضه آن در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی بر این موفقیت تجاری افزوده هم میشود. حال با توجه به استقابل مثبت از سیستم مبارزه بازی Judgment، ادامه این مسیر برای استودیو سازنده کاملاً منطقی بهنظر میرسد.
بازی Lost Judgment برای عرضه در تاریخ 24 سپتامبر امسال پیشبینی شده که روی پلتفرمهای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس بهصورت جهانی منتشر میشود.