پی اس ارنا
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پی اس ارنا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خانه » موسس سابق استودیو Respawn از فرصت‌های طلایی نسل بعد صحبت می‌کند

موسس سابق استودیو Respawn از فرصت‌های طلایی نسل بعد صحبت می‌کند

فرصتی طلایی که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

محمد مهدی صبح توسط محمد مهدی صبح
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
در اخبار, اخبار بازی, ایکس باکس, پلتفرم ها, پلی استیشن
0 0
0
موسس سابق استودیو Respawn از فرصت‌های طلایی نسل بعد صحبت می‌کند

موسس سابق استودیو Respawn Entertainment، «دُرو مک‌کوی» (Drew McCoy) همراه با برنامه‌نویس سابق این استودیو، «جان شایرینگ» (Jon Shiring) شرکت Gravity Well، یک استودیو توسعه بازی‌های AAA که عمدتا برای دورکاری طراحی شده است را تاسیس کردند.

در مصاحبه‌ای که GamesIndustry منتشر کرد، موسس سابق استودیو Respawn از اشتیاق‌اش برای سخت افزار نسل بعد به خصوص قدرت اضافه‌شده پردازنده و سرعت ورودی/خروجی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 صحبت کرد. او اعتقاد داشت که این موضوع می‌تواند فرصتی طلایی برای ساخت و توسعه گیم‌پلی‌های جدید از بازی‌ها در اختیار استودیوها قرار دهد و ادامه داد:

ما تا به حال چیزی جز بازی‌های AAA نساخته‌ایم و از این کارمان نیز هرگز دست نخواهیم کشید. همچنین تحول و تغییر به سمت نسل بعدی یعنی ایکس باکس سری ایکس و کنسول PlayStation 5 بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این موضوع با موضوع موردعلاقه ما یعنی یافتن فضاهایی که قبلا کشف نشده‌اند، همخوانی دارد.

در حالی که این نسل جدید مانند نسل‌های قدیمی تکراری به نظر می‌رسد، اما گمان می‌کنم که چیزهایی چون قدرت پردازنده و سرعت ورودی/خروجی فرصت‌هایی در اختیار ما می‌گذارد که در گذشته از آن‌ها محروم بودیم. حتی زمانی که ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۴ در مراحل توسعه بودند، چیزی که مدام به پلتفرم‌ها می‌گفتیم، این بود که لطفا سرعت ورودی/خروجی بیش‌تری در اختیارمان بگذارید. آماده و هیجان‌زده برای تماشای نتایج کارمان هستم.

در جای دیگر در مصاحبه، مک‌کوی چندین بار به این موضوع اشاره کرد که فضای بازی‌های AAA نیاز به کمی نوآوری و خلاقیت دارد و این چیزی است که Gravity Well در تلاش برای رفع آن‌ها در بازی‌هایش است.

فضای بازی‌های AAA به‌طور مداوم به وسیله فرنچایزهای بزرگی که از خلق ایده‌های جدید عاجزند، تسخیر می‌شود. ارزش تولید زیادی وجود دارد، پای پول زیادی در کار است و بسیاری از افراد برای بهبود کم بازی‌های گذشته وجود دارند.

احساس می‌کنیم که فضای AAA در شکارگاه نوآوری و خلاقیت در حال باختن است. زمانی که به عقب نگاه می‌اندازیم، رشد انفجاری بزرگ در یک ژانر یا در خود صنعت به دلیل تکرار چیزی که وجود دارد نیست. این رشد انفجاری از ساخت چیزهای جدیدی می‌آید و شاید به این معناست که گاهی در یافتن چیزهای محبوب و عظیم شکست خواهیم خورد. اما ما با این موضوع مشکلی نداریم، زیرا قرار نیست همواره آرام فرود بیایید. اگر هیچ‌گاه شانس خود را امتحان نکنید، نمی‌توانید پله‌های ترقی را طی کنید.

این موسس استودیو Respawn همچنین به چابک بودن کارکنان استودیو اشاره کرد و گفت قصد دارد تا تعداد کارکنان استودیو Gravity Well را حول ۸۰ نفر نگه دارد؛ زیرا بازی Titanlfall با ۷۰ نفر و بازی Titanfall 2 با ۸۵ نفر توسعه یافت.

برای اطلاع از اخبار ایکس باکس سری ایکس به این مطلب و برای مطالعه تمام اخبار پلی استیشن 5 در یک مطلب به مقاله چه خبر این کنسول مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی اس آرنا همراه باشید.

  بررسی بهترین راز بازی Apex Legends
منبع: wccftech
برچسب ها: Gravity WellRespawn EntertainmentXbox Series Xپلی استیشن 5
ShareTweetShare
نوشته قبلی

شیوع کووید-۱۹ برنامه عرضه بازی Payday 3 را به هم زد

نوشته‌ی بعدی

سونی: هیچ مشکل خاصی در مسیر توسعه بازی‌های PS5 وجود ندارد

محمد مهدی صبح

محمد مهدی صبح

مرتبط نوشته ها

مشکل اتصال بازی EA Sports FC 25 حل شد
اخبار بازی

مشکل اتصال بازی EA Sports FC 25 حل شد

۲۲ تیر ۱۴۰۴
هشت میلیون و ۹۴۹ هزار کاربر فعال بازی‌های حاضر در پویش «#همه‌_بازی»، مخاطب پیام‌های  آن شده‌اند
اخبار بازی

هشت میلیون و ۹۴۹ هزار کاربر فعال بازی‌های حاضر در پویش «#همه‌_بازی»، مخاطب پیام‌های  آن شده‌اند

۷ تیر ۱۴۰۴
انتصاب سرپرست معاونت کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
اخبار بازی

انتصاب سرپرست معاونت کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

۳ خرداد ۱۴۰۴
نشست تخصصی بررسی اولویت‌های پژوهشی و تألیف کتاب در حوزه بازی‌های رایانه‌ای
اخبار بازی

نشست تخصصی بررسی اولویت‌های پژوهشی و تألیف کتاب در حوزه بازی‌های رایانه‌ای

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
“معاون راهبردی” بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد
اخبار بازی

“معاون راهبردی” بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای معرفی بازی‌ها و رویدادهای بازی محور
اخبار بازی

فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای معرفی بازی‌ها و رویدادهای بازی محور

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربحث‌ترین‌های هفته

چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

۱۲ دی ۱۳۹۹

Xbox Series X

  • سازنده مایکروسافت
  • سری ایکس باکس
  • تاریخ عرضه ۲۰/۰۸/۱۳۹۹
  • قیمت 500 دلار
  • پردازنده مرکزی پردازنده 8 هسته‌ای و 7 نانومتری Zen 2 شرکت AMD با فرکانس 3.8 گیگاهرتز
  • Memory 16 گیگابایت رم GDDR6
  • حافظه 1 ترابایت SSD (802 گیگابایت قابل استفاده)
  • پردازنده گرافیکی پردازنده شخصی‌سازی شده AMD Radeon RDNA 2 با 52 هسته محاسباتی و فرکانس 1.825 GHz
  • سیستم صوتی صدای 3 بعدی، تکنولوژی Dolby Atmos

PlayStation 5

  • سازنده سونی
  • سری پلی استیشن
  • تاریخ عرضه ۲۲/۰۸/۱۳۹۹
  • قیمت 499 دلار برای مدل با دیسک بلو-ری و 399 دلار برای مدل دیجیتالی
  • پردازنده مرکزی پردازنده مرکزی کاستوم 8 هسته‌ای AMD Zen 2 با فرکانس متغیر تا 3.5 GHz
  • Memory 16 گیگابایت رم GDDR6
  • حافظه یک SSD با حجم 825 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی کاستوم AMD RDNA 2 با فرکانس متغیر تا 2.23 GHz و 36 هسته محاسباتی
  • سیستم صوتی موتور صوتی 3 بعدی Tempest

درباره ما

پی‌اس‌ارنا یکی از رسانه‌های محبوب و تاثیرگذار فارسی زبان سرگرمی‌های قصه‌محور است که در حوزه‌های بازی‌های ویدیویی، انیمه و انیمیشن، سینما، تلویزیون و ادبیات به صورت جدی فعالیت می‌کند.
رسانه پی‌اس‌ارنا به عنوان تنها رسانه کاملا مستقل حوزه سرگرمی کشور، کار خود را از سال 1396 شروع کرد و در تلاش است تا به جمع تاثیرگذارترین رسانه‌های فارسی زبان دنیا بپیوندد.

  • درباره ما
  • تبلیغات
  • تماس با ما

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید

تمام فیلدها مورد نیاز است. ورود به سیستم

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم