- کمپانی Hershey اسپانسر TwitchCon آمریکای شمالی در سن دیگو خواهد شد.
- این کمپانی همچنین اسپانسر استریمهای توویچ TimTheTatman، DrLupo و MrsDrLupo است.
- این معامله نسبت به فعالیتهای سال گذشته Hershey نسبت به Twitch گسترش یافته است.
توویچ در طی اعلامیهای همکاری خود را با The Hershey Company تأیید کرد و در نتیجه این همکاری باید شاهد حضور بیشتر برندهای Hershey و Reese در برنامههای توویچ باشیم.
توافق تنها برسر پخش ویدیوهای تبلیغاتی در Twitch نیست، بلکه شامل همکاری این برند در نمایشگاه TwitchCon آمریکای شمالی نیز میشود، این نمایشگاه در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ سپتامبر در سن دیگو برگزار خواهد شد. Twitch اعلام کرده که Harshey در این ایونت حضور رسمی خواهد داشت، گرچه هنوز اطلاعات مشخصی را اعلام نکرده است.
به اضافه، Harshey اسپانسر استریمهای Tim ”TimTheTatman” Betar، Ben “DrLupo” Lupo، و همسر او MrsLupo نیز میباشد. توافق شامل این موارد هم میشود: قرار دادن محصولات، استریمهای برند شده، و استریمهایی که برندهای Hershey و Reese را در صفحات مجازی ترویج میکنند.
Hershey به کار خود با توویچ را درباره پسوندهای سفارشی برای استریمرها ادامه میدهد، این همکاری شبیه کاری است که در Easter (جشن پاک) برای استریمهای Betar (TimTheTatman) انجام داد. در ادامه سال از این اتفاقات بیشتر ساخته میشوند.
به علاوه، معامله شامل دیگر اینفلوئنسرها برای ابتکارات محصولات کلیدی نیز میشود البته هنوز هم خبرهای رسمی در این موضوع منتشر نشده است.
همچنین بحثهای اقتصادی نیز هنوز پخش نشدهاند، توافق تات پایان تقویم سال جاری ادامه خواهد داشت و آزمایش محکم بودن این توافق بین Harshey و Twitch در سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ امتحان شده است. این تستها شامل برنامههای ویدیویی در توییچ برای برندهای کمپانی Harshey میشود، برندهایی همچون Harshey’s، Reese’s، Ice Breakers و Kit Kat. همانطور که این کمپانی به Esports Observer گفته، تمرکز این توافق بیشتر برروی تتبلیغات قبل و میان برنامهها است
Charlie Chappell، رییس بخش مدیا و برنامهریزی کمپانی Harshey اینگونه بیان میکند: ” پیشرفت Twitch به عنوان یک پلتفرم ویدیویی توجه ما را جلب کرده است. در پیشبینیهای اولیه، متوجه شدیم که توویچ میتواند توجه و اشتغالی که ما میخواهیم را فراهم کند.”
توافق همچنین کمپانی Hershey را برای ورود به esports آماده میکند. در اکتبر سال قبل، این کمپانی اسپانسری استریمهای Betar و Tyler “Ninja” Blevins را برای ترویج و معرفی محصولات جدید خود، مانند Hershey’s Milk Chocolate Bar و Reese’s Pieces در TwitchCon را برعهده گرفت. Hershey همچنین غرفهای را در TwitchCon راهاندازی کرده بود تا استریمرها شکلات مجانی برای نمونه بدهد.
در اوایل این ماه، Hershey با تیم Los Angeles Valiant نیز بر سر توافقی مذاکره داشته است تا برند Kit Kat اسپانسری رسمی این تیم را برعهده بگیرد. Hershey توافقات را بر سر محصولات Nestle در ایالت متحده آمریکا نگه داشته است.
به نظر شما بحث اسپانسری چقدر به پیشرفت یک تیم یا یک استریمر کمک میکند؟ دیدگاه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.