طی همکاری استودیو بانجی (Bungie) و وبسایت IGN، در روزهای گذشته ویدئوهای مختلفی از بخشهای بازی Destiny 2 منتشر شدند که به تغییرات بسیاری از بخشها چون بخش PvP ،Control، زیرکلاس Sentinel ،Voidwalker و نقشه Endless Vale پرداختند.
معرفی زیرکلاس Sentinel و Voidwalker بازی Destiny 2:
اولین اطلاعات مربوط به زیرکلاس Sentinel از کلاس Tital و زیرکلاس Voidwalker از کلاس Warlock در نقشه جدید Endless Vale، طی حالت مبارزه بازیکن-درمقابل-بازیکن (PvP) بود. طی اولین ویدئو ما با Sentinel و توانایی جدیدش چون سپری همانند سپر کاپیتان آمریکا در سری کامیکهای دنیای مارول آشنا میشویم. بازیکنان میتوانند با انتخاب چنین زیرکلاسی همراه با سلاح مورد اشاره، همانند حرکات کاپیتان آمریکا به پرتاب سپر خود پرداخته و پس از برخورد با دشمنان، دوباره سپرخود را دریافت کنند. درحقیقت سپر مربوطه هم درنظر نجات دهنده برای بازیکنان و هم در نقش آسیب زننده به دشمنان ایفای نقش میکند.
ویدئوی دوم همانطور که اشاره شد، مربوط به زیرکلاس Voidwalker از کلاس Warlock است. شخصیتهای زیرکلاس Voidwalker درکنار حفظ توانایی پرتاب نارنجک تهیگر به سمت دشمنان، میتوانند با ایجاد سپری، همانند زیرکلاس Sentinel درقابل آتش دشمنان ایستادگی کنند.
تغییرات حالت Control و PvP بازی Destiny 2:
دومین اطلاعات مربوط به تغییرات حالت کنترل منطقه است. هریک از دوتیم در چنین حالتی با یک منطقه از پیش تصاحب شده، شروع به انجام بازی میکنند و معمولا با تصاحب مناطق A و C، تنها منطقهای که از همان ابتدا بازیکنان باید بر سر آن مجادله کنند، منطقه B که یک منطقه میانه به حساب میآید، خواهد بود. از طرفی دیگر احتیاجی نیست که قبل از تصاحب یک منطقه، حتما آن را خنثی کرد. بدین شکل روند تصاحب مناطق سریعتر پیش رفته و البته، همانند گذشته باجمع شدن چندین بازیکن در یک منطقه، سرعت تصاحب منطقه افزایش نمییابد و بدین شکل هم بازیکنان میتوانند آزادانه به حمله و تصاحب مناطق دیگر مشغول شوند.
اگر تیمی بتواند کنترل تمامی مناطق را بدست آورد، میتواند با ورود به حالت Power Play (انجام بازی قدرتی)، به ازای هر شکار اعضای دشمن، امتیازات بیشتری بدست آورد.
درادامه، سازندگان مدت زمان انجام هردست بازی را طی حالت مبارزه بازیکن-درمقابل-بازیکن به ۸ دقیقه کاهش دادهاند و درصورت جلو افتادن تیمی با امتیازات بسیار بیشتر از دیگری، ویژگی با نام شفابخشی (Mercy) وارد کار شده و احتمالا به تیم ضعیفتر، کمک میکند. هرچند همچنان چگونگی کارکردن چینی ویژگی و یا حتی هدف دقیق آن توسط سازندگان بیان نشده و سازندگان تصمیمات کلی درمورد چگونگی کارکردن ویژگی شفابخشی را پس از انجام تجربه آزمایشی (Beta) بازی و دریافت بازخوردها، اتخاذ خواهند کرد.
همچنین شایان ذکر است سازندگان تعداد بازیکنان حالت مبارزه بازیکن-درمقابل-بازیکن را در نسخه جدید از ۶ درمقابل ۶ به ۴ در مقابل ۴ (۸ بازیکن) کاهش دادهاند و احتمالا کوتاهکردن زمان انجام هردست بازی، بدین چنین تغییری بوده است.
رونمایی از نقشه Endless Vale بازی Destiny 2:
و اما سازندگان آخرین رونمایی خود را به نقشه جدید Endless Vale از منطقه Nessus اختصاص دادند. نقشه مذکور جزو نقشههای کوچک بازی Destiny 2 بشمار میآید و شامل بعضی از طراحیهای منطقه Nessus در عنوان اصلی شامل علفها و اشیای سبز و قرمز رنگ درکنار دستگاه Vex از چشمانداز دور، خواهد بود.
بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد و در تاریخ ۲ آبان (۲۴ اکتبر) به پلتفرم پیسی راه پیدا میکند. سازندگان پیش از عرضه بازی قصد دارند در تاریخ ۲۷ تیر (۱۸ جولای) به ارائه تجربه آزمایشی (Beta) بازی برای کنسولها پرداخته و در تاریخی نامشخص از سال جاری، تجربه آزمایشی را برای مخاطبان پلتفرم پیسی هم عرضه کنند.