طی آخرین اخبار بازی و با وجود بازخوردهای متفاوت از سوی هواداران و منتقدین، بازی Death Stranding موفق شده تا از زمان انتشار تاکنون خود به فروش جهانی مناسبی دست یابد. این عنوان پس از عرضه به دومین IP بزرگ شرکت سونی در سال ۲۰۱۹ (پس از Days Gone) در کشور انگلیس تبدیل شد، در حالی که در کشور ژاپن توانست تنها در سه روز ابتدایی عرضه خود به فروش ۱۸۵,۹۰۹ نسخه فیزیکی دست یابد. غافلگیرکننده نیست که این عنوان در کشور ژاپن به صورت دیجیتالی نیز عملکرد خوبی داشته است.
براساس آخرین شماره از مجله هفتگی Famitsu، بازی Death Stranding موفق شده تا تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹، در کشور ژاپن ۱۰۹,۳۷۵ نسخه بهصورت دیجیتالی از طریق PlayStation Store بفروشد. این میزان تشکیلدهنده یکسوم از فروش کلی بازی در کشور ژاپن (۳۴۵,۱۸۶ نسخه) تا آن زمان است. از آنجایی که بازار ژاپن معمولا روی نسخههای فیزیکی تمرکز دارد، این آمار بسیار خوبی برای بازی Death Stranding است.
البته، فروش این بازی در مقابل عناوین Pokemon Sword and Shield بسیار کم بوده، که موفق شدند به فروش ۶۲۹,۶۳۶ نسخه دیجیتالی در همان برهه زمانی دست یابند (۲۶.۵٪ از فروش کلی این عناوین در آن زمان). مجله Famitsu همچنین شامل میزان فروش دیجیتالی بازی Luigi’s Mansion 3 و عنوان Persona 5 Royal نیز بود که هر یک به ترتیب ۷۲,۶۰۰ و ۶۰,۴۷۳ نسخه فروش داشتند.
منبع: GamingBolt