بازی Destiny 2 بدون شک درمیان بازیهای نیمه دوم سال جاری جزو یکی از موردانتظارترین عناوین گیمران به حساب میآید و پس از رونمایی در ماه آپریل، سازندگان به تدریج جزییات جدیدی از بازی را منتشر میکنند.
بدین منظور، لوک اسمیت (Luke Smith) کارگردان بازی Destiny 2 اطلاعات جدیدی چون چگونگی پیریزی اصول نسخه جدید براساس ویژگیهای کلی قسمت اول و استفاده از بازخوردهای طرفداران درجهت تغییرات اصول مذکور را ارائه داد.
وی درطول صحبتهای خود، فاکتورهای چشمانداز تیم استودیو بانجی (Bungie) را برای توسعه نسخه دوم براساس ۳ جزء کلی بنا دانست:
ساخت جهانی که شما را جذب خودش کند، کارها و ماموریتهای شگفت انگیزی را پیشروی شما بگذارد و در هرلحظه همکار و دوستی را برای همراهی با شما، معرفی کند
در همین راستا، هدف فاکتورهای مورد ذکر آن است تا محتویات بازی را برای عالیکردن جهان بازی، بهبود داده و بوسیله داستانهای افسانهای و کارکترهای جالب، درکنار ماموریتهای خلاقانه و موارد دیگر، بازیبازان را مشغول فعالیت در جهان بازی Destiny 2 کند. سازندگان برای به حقیقت تبدیلکردن جمله “همیشه دوست یا غریبهای به عنوان همکار در بازی وجود داشته باشد”، قصد دارند بازی را تا جای ممکن برای تمامی بازیکنان (چه افرادی که برای اولینبار با سری بازی Destiny آشنا میشوند و چه مخاطبان نسخه قبل) دسترسپذیر سازند و بدین منظور نسخههای آزمایشی (trials)، مبارزات شب (Nightfall) و رویدادهای حملات (raids) سرانجام برخلاف نسخه قبل، برای تمامی بازیکنان ارائه میشود.
ایشان در ادامه هدف تمامی کارهای انجام گرفته را تنها رسیدن به مصداق این جمله پنداشتند: “بازیکنان باخود بگویند این جهانیست که فارق از خوب و بَد بودنش، میخواهم در آن حضور داشته باشم.” بدین شکل تمامی تیم استودیو بانجی قبل از توسعه نسخه جدید، به نسخه قبل نگاه کرده و پایهها و اصول کلی آن بازی را برای ساخت نسخه دوم به عاریت گرفتند.
بازی Destiny 2 برای پلتفرمهای پلیاستیشن۴ و ایکسباکسوان در تاریخ ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) منتشر میشود. همچنان سازندگان تاریخ عرضه نسخه رایانه های شخصی را تعیین نکردهاند. درخبری دیگر، سازندگان بسیاری از تریلرهای گیمپلی بازی Destiny 2 را منتشر کردند که بر وجود شباهتهای زیاد نسخه جدید به نسخه قبل مهر تایید میزند.