یک نگاه به بازی The Last of Us Part 2 باید به اندازهای کافی باشد تا شما متوجه شوید که استودیو Naughty Dog قرار نیست سر این بازی به خودش استراحت بدهد. مدت چند سال است که این بازی مرکز مذاکره راجع به خشونت در بازیهای ویدیویی بوده و این ظاهر و عملکرد تصمیمی واضح توسط بوده که توسط توسعهدهندگان گرفته شده است. نسخه قبلی بازی نیز به شدت تجربه بیرحمی در زمینه داستان و گیمپلی بود. اما در نسخه دوم بازی باید انتظار داشته باشید که چیزها حتی فراتر از این نیز برود. با آخرین اخبار بازی در سایت پی اس آرنا همراه ما باشید.
کارگردان خلاق بازی، «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) در مصاحبه با یوروگیمر راجع به این صحبت کرد که استودیو Naughty Dog رویهای دردناکتر و بیرحمتر از نسخه ابتدایی بازی در پیش گرفته است. این بازی به گونهای طراحی شده است که به صورت احساسی برای بازیکن چالش برانگیز باشد و مخاطب را به فکر وا دارد. نیل دراکمن راجع به بازی The Last of Us Part 2میگوید:
این بازی احساسات خاصی در بازیکن ایجاد میکند. بالاخره داریم بازی را به دست مردم میرسانیم. این کار را میکنیم تا سرگذشت دقیقی که برای اِلی طراحی کردهایم و تاثیری که روی او میگذارند، فراز و نشیب این ماجراجویی، لحظات شیرین و زیبا و لحظات تاریک و سختی که باید با آنها دست و پنجه نرم کرد را ببینند.
او ادامه داد:
و ما میخواهیم تا این ماجراجویی چالشبرانگیز باشد، درست است؟ میتوان گفت بعضی از بازیها به راحتی هضم میشوند و بعضی دیگر اینگونه نیستند. این بازی این گونه نیست. لحظاتی در بازی وجود دارند که به سادگی قابل هضماند و لحظاتی وجود دارند که از لحاظ احساسی بسیار سخت میتوان از آنها عبور کرد. اینها همه بخشی از طراحی داستانی بازی است که ما در نظر گرفتیم.
بازی The Last of Us 2 روز ۳۰ خرداد (۱۹ جوئن) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. تا این تاریخ تقریبا ۲ هفته فاصله داریم. نقدهای بازی از روز ۲۳ خرداد (۱۲ جوئن) شروع خواهند شد.


