پس از اعلام پایان کار ساخت بازی The Last of Us Part I، یکی از طراحان محیط Anthony Vaccaro در توییتر خود اعلام کرد که این بازی بدون هیچگونه اضافه کاری (کرانچ) ساخته شده است.
آنتونی میگوید که بازی The Last of Us Part I، اولین عنوانی است که پس از ۱۳ سال دوران حرفهای او در استودیوهای مختلف، نیاز به اضافه کاری نداشت.
واقعا حس خوبی دارد. به خصوص که این بازی از لحاظ کیفی در کنار The Last of Us Part II قرار میگیرد. هنوز کارهای زیادی باید انجام داد. اما به تغییراتی که تاکنون باعث شده تا محیط استودیو سالمتر شود، افتخار میکنم.
بحث اضافه کاری در صنعت بازیهای ویدیویی چیز جدیدی نیست و مخصوصا استودیوی Naughty Dog همیشه با حواشی زیادی حول محور اضافه کاری همراه بوده است.
برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با رسانهی پی اس آرنا همراه باشید.

