Andreas Schmiedecker، دستیار تهیه کننده در کمپانی THQ Nordic اظهار داشته است که سیستم مبارزات بازی Alone in the Dark چالشی و سخت خواهد بود، اگر چه تمرکز بازی بیشتر روی کاوش محیطی و حل پازلها خواهد بود.
کمپانی THQ Nordic در حال احیای یکی از جریانساز ترین بازیهای صنعت گیم در ژانر وحشت است؛ Alone in the Dark پس از سالها توسط این کمپانی ریمیک میشود و در همین حین، جزییات مهمی از بازی فاش میشود.
Andreas Schmiedecker، دستیار تهیه کننده در کمپانی THQ Nordic اخیرا اظهار داشته است که تیم توسعه دهنده در تلاش بوده تا بازی در تمامی جنبههای ژانر وحشت بقای بازی یعنی داستان، کاوش، پازل و مبارزه توسعه یابد. بازیکنان باید به ملاقات به افراد مربوط بپردازند، سرنخها و کلیدهای لازم را بدست آورده و به مناطق غیر قابل دسترسی دست پیدا کنند؛ وی بیان داشت که یک خانهی خالی سکنه در اصل همان مورد حیاتیای است که تجربهی Alone in the Dark را جذاب میکند و بازیکنان باید با کاوش در Derceto، ملاقات با ساکنین آن و تلاش برای حل پازلها و پیدا کردن سرنخهای لازم به پیشروی در بازی بپردازند. البته بازی برای کسانی که دوست دارند سرعت پیشروی بیشتری در بازی داشته باشنذ بسته به موقعیت خاص خود راهنماییها و سرنخهای لازم را در اختیار بازیکن قرار میدهد.
در پایان، این دستیار تهیه کننده اشاره داشت که کمپین هر یک از قهرمانهای بازی ۶ تا ۱۰ ساعت به طول میانجامد. او همچنین بیان داشت که فرنچایز Alone in the Dark در برنامهریزی طولانی مدت این شرکت برای احیا قرار دارد و بسته به نظر هواداران، دنبالههای مختلفی نیز برای آن ساخته خواهد شد.
۲۵ اکتبر (۳ آبان) روز عرضهی این بازی وحشت بقا برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.
آخرین اخبار بازی را از سایت پیاس آرنا بخوانید.