Jade Raymond، تهیه کنندهی کهنهکار صنعت بازی که طی سه سال گذشته در استودیوی EA Motive مشغول به کار بوده است، آن را ترک کرد.
این خبر روز گذشته منتشر شد و EA نیز تایید کرده است که Samantha Ryan جایگزین وی خواهد شد. با این اوصوف اکنون رایان مسئول استودیوهای Bioware، Maxis، EA Mobile و Motive میباشد. EA در ادامه از زحمات ریموند قدردانی کرده و برای وی آرزوی بهترینها را کرده است. علاوه بر این آنها اعلام کردهاند که این موضوع تاثیری بر پروژههای کنونی استودیوی Motive نخواهد گذاشت.
این کمپانی طی بیانیهای اعلام کرد:” سامانتا (رایان) به دلیل طراحیهای خلاقانه و حمایت از اعضای تیمش معروف است. او بازیسازی با تجربه است که بر روی عناوین کلاسیکی چون The Sims و Batman Arkham City و بازیهای جدیدتری چون Anthem کار کرده است.”
جید ریموند پیش از آمدن به EA برای مدت مدیدی در Ubisoft مشغول بود و از عوامل اصلی خلق فرنچایزهای بزرگی چون Assassin’s Creed و Watch Dogs و همچنین عنوان Splinter Cell Blacklist بوده است. ریموند سه سال پیش و در سال ۲۰۱۵ به عنوان رییس استودیوی Motive به EA ملحق شد و مسئولیت خلق عنوانی اکشن و ماجراجویی با هدف رقابت با سری Assassin’s Creed را پذیرفت. طی سالهای گذشته اخبار چندانی از این پروژه منتشر نشده است؛ این استودیو علاوه بر این عنوان در چندین پروژهی دیگر نیز دخیل بوده است.
شاید بتوان مشهورترین پروژهی Motive را بخش تک نفرهی عنوان منفور Star Wars: Battlefront 2 دانست. همچنین آنها همراه با استودیوی Visceral بر روی عنوانی ماجرایی از دنیای Star Wars به کارگردانی Amy Hennig کار میکردند که با کنسل شدن این پروژه از جانب EA و تعطیلی استودیوی Visceral شروع به کار بر روی عنوان دیگری از این دنیا کردند که طبث گقتهی ریموند از بسیاری از ایدههای آن عنوان کنسل شده استفاده خواهد کرد.