نمایشهای جدیدی از بازی Far Cry 6 طی دو روز گذشته دیدیم و با گیمپلی و شخصیتهای این عنوان بیشتر آشنا شدیم. حالا طبق جدیدترین مصاحبه نوید خاوری، کارگردان تیم نویسندگان بازی، جزییات بیشتری نیز درباره داستان فار کرای ۶ منتشر شده است.
طبق مصاحبه خاوری با رسانه WCCFTech، داستان بازی Far Cry 6 روندی کاملا خطی نخواهد داشت:
این برای ما مهم بود که شما بتوانید در Yara هر مسیری که دوست دارید را دنبال کنید. ما موظف شدیم که داستان را به شکلی پیش ببریم که شما در هر منطقهای بازی را شروع کردید، داستان بازی نیز با این مهم سازگاری داشته باشد. اگر به مناطق غربی Yara بروید، سپس تصمیم بگیرید به مناطق شرقی یا مرکزی بروید، یا حتی این بینابین سری به پایتخت بزنید، داستان بازی برای شما بهدرستی روایت میشود. همچنین ما پیچشهایی داستانی در بازی داریم که به داستان اصلی گره خوردهاند.
خاوری همچنین درباره رابطه میان داستانهای فرعی و اصلی اینچنین گفت که ما حین کار روی Far Cry 6 اصلا صحبت «محتوای فرعی» را پیش نکشیدیم. به گفته او همه شخصیتها در فار کرای ۶ دارای پیچیدگیهای شخصیتی خاص و نیازهای خودشان هستند:
از نظر فضاسازی و لحن کار، همه چیز میبایست در قالب «انقلاب» قرار بگیرد، حتی اگر شخصیتهای بازی درباره آن صحبت نکنند. وجود و زندگی این شخصیتها تحت تاثیر انقلاب قرار گرفته و ما سعی میکنیم که پیچیدگی چنین موقعیتی را بهنمایش درآوریم.
همچنین در Far Cry 6 دیگر Guns For Hire نخواهیم داشت و Fangs for Hire در قالب و عنوان Amigos برگشتهاند. خاوری در اینباره نیز گفته که آنها Amigoهای بسیار متعدد و متنوعی را خلق کردهاند تا برای پیروزی انقلاب و آزادی Yara به کمک شخصیت اصلی بیایند.
نظر شما درباره این اطلاعات چیست؟ آیا منتظر بازی Far Cry 6 هستید؟ برایمان بنویسید.
آخرین اخبار بازی را در پی اس ارنا بخوانید.
من نفهیدم دقیق چی شد !
اول خاوری گفت اگه شما به مناطق غربی برید و بعد بخواید به شرق نقشه برید و دیگه هیچی نگفت .
نفهمیدم .
اگه نویسنده فهمید ایشون چی میگن به منم بگه چون واقعا الان نمیدونم چی گفت خاوری 😐
فکر کنم فهمیدم چی گفت !
گفت که بازی مثل رد دد ۲ هست و اگه مثلا دارید یه مسیری را طی میکنید موقعیت های تصادفی براتون پیش میاد که باید انجامشون بدید .
فکر کنم منظورش همین بود .