استودیو FromSoftware مدتهاست که بازیهای فوقالعادهای میسازد، بنابراین هر بازی جدیدی که توسط این توسعهدهنده معرفی شود مطمئنا توجهات زیادی را به خود جلب میکند. با این حال، این توسعه دهنده قول داده که بازی Elden Ring تجربهای شبیه به سری سولز را در یک محیط جهان باز و با استانداردهای بالا ارائه خواهد داد. در واقع، به گفته هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیو FromSoftware، جهان باز بودن این بازی دقیقا همان چیزی است که بازی را وارد مرحله جدیدی میکند.
میازاکی در مصاحبهای با مجله EDGE اظهار داشته است که او قصد ندارد Elden Ring را تا زمانی که خود آن را بسازد بازی کند ولی اگر قرار بود آن را بازی کند باید به ایده آلهایش نزدیک باشد.
احتمالا در نهایت الدن رینگ را بازی نخواهم کرد زیرا این بازیای است که خودم ساختهام. این به نوعی سیاست شخصی من است. شما هیچ یک از حسهای ناشناختهای را که بازیکن تازه وارد تجربه میکند، دریافت نمیکنید [زیرا خودتان خالق آن ناشناختهها بودهاید]. همانطور که قبلاً گفتم، حس بازی کردن نیست. اما اگر این کار را انجام میدادم، به بازی ایدهآلی که میخواستم نزدیک میشد.
میازاکی میگوید که محیط باز بودن الدن رینگ و آزادی که به ارمغان میآورد کمک میکند تا «بسیار نزدیک» به بازی ایدهآل او باشد.
من اینگونه به این موضوع نگاه نمیکنم که «من میخواهم یک بازی جهان باز بسازم». موضوع این است که جهان باز بودن این بازی، دنیای آن را غنیتر و تجربهی ایدهآلی که من به دنبال آن هستم را فراهم میکند. برای مثال، اگر بخواهم این جهان را کاوش کنم، یک نقشه مناسب میخواهم. یا، میدانید، اگر چیزی را در آنجا دیدم، میخواهم واقعا بتوانم آن را بررسی و کاوش کنم. من می خواهم با یک اژدها یک مبارزه حماسی داشته باشم. اینطور موارد بسیار ساده هستند، اما Elden Ring اجازه می دهد تا بسیاری از این موارد برای من به واقعیت تبدیل شوند و چیزی را ایجاد کنند که به بازی ایده آل من نزدیک است.
بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. جورج آر آر مارتین، نویسنده کتاب A Song of Ice and Fire – که همچنین روی جهان سازی بازی Elden Ring کار کرده است – اخیرا در مورد این بازی در وبلاگ خود مطلبی پست کرده است که میتوانید از اینجا بخوانید.
آخرین اخبار بازی را در پی اس آرنا بخوانید.