اخیرا کارگردان بازی آلن ویک ۲ یعنی Kyle Rowley، در مصاحبهی خود با مجلهی Edge بیان داشته که توسعه دهندگان برای ساخت بازی آلن ویک ۲ از سری رزیدنت ایول الهام گرفتهاند؛ چرا که هدفشان، به وجود آمدن احساس آسیب پذیری توسط بازیکن در حین تجربهی مراحل بوده است.
بازی آلن ویک ۲ پس از یک دهه قرار است تا داستانهای جدیدی را از رمان نویس ماورایی یعنی آلن ویک تعریف کند و در کنار فضای خاص و ترسناک آن، چیزی که بسیار مورد توجه قرار دارد اتصال رسمی آن به دنیای متصل رمدی است که حرفها برای گفتن دارد.
اخیرا کارگردان بازی آلن ویک ۲ یعنی Kyle Rowley، در مصاحبهی خود با مجلهی Edge بیان داشته که در توسعهی این بازی از سری رزیدنت ایول الهام گرفتهاند تا بتوانند حس آسیب پذیری را بیشتر به بازیکن القا کنند.
این کارگردان بیان داشته که از جمله الهامات آنها، یک زاویهی دوربین خاص و وهم برانگیز برای ایجاد این حس یوده است؛ تلاش آنها در اصل برای ایجاد یک حس کلاستروفوبیک (فوبیای حضور در یک مکان تنگ و گریز ناپذیر) بوده است که با هدف ایجاد یک حس خطر جسمانی بیشتری داشته باشند.
البته این تلاش استودیو رمدی تقریبا قابل پیش بینی بوده است، چرا که ما به گفتهی سازندگان یک تجربهی وحشت بقا را شاهد خواهیم بود و همین، باعث خواهد شد تا از حضور هیولاها در گوشه و کنار لوکیشنهای بازی هراس داشته باشیم.
۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) روز عرضهی بازی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی خواهد بود؛ هرچند که به گفتهی توسعه دهندگان، برای فهم داستان بازی دوم نیازی به تجربهی بازی اصلی نیست اما بد نیست اکنون به سراغ تجربهی ریمستر بازی اول که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد بروید تا آشنایی بیشتری با فضای این سری داشته باشید.
آخرین اخبار بازی را در سایت پیاس ارنا بخوانید.