رونمایی از گیمپلی بازی Halo Infinite دقایق بسیار مهمی برای استودیو 343 Industries، مایکروسافت و خود فرنچایز بود. اما پذیرش و مقبولیت بازی در بهترین حالت متوسط عمل کرد. در حالی که انتقادهای بسیاری نسبت به گیمپلی بازی صورت گرفت و بازی بیشتر شبیه به بازی Halo در ساختار جهانباز است، بیشترین سهم از نظرات منفی بازی مربوط به مشکلات گرافیکی میشود. در واقع گرافیک بازی تاثیرگذار به نظر نمیرسد به خصوص برای یک عنوان First Party پرچمدار که قرار است نشاندهنده قدرت کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز باشد. با آخرین اخبار بازی در سایت پی اس آرنا همراه ما باشید.
استودیو 343 Industries و مایکروسافت قطعا نسبت به این انتقادها چشمانشان را نبستهاند. آنها گفتهاند که دمویی که در نمایش ایکس باکس گیمز تماشا کردیم، نسخهای قدیمی از بازی بود و قول دادهاند که بهبودهایی در طراحی و گرافیک بازی ایجاد شود. حال دن چاسیچ، کارگردان تجربه روایی بازی Halo Infinite از 343 Industries بار دیگر در توییتر به انتقادات و عکسالعملها نسبت به بازی اشاره کرده است.
او گفته است که درک میکند به چیزی امیدوار بودن و سپس از آن ناامید شدن چه احساسی دارد. چاسیچ تضمین داد که بازخورد و انتقادهایی که از بازی Halo Infinite صورت گرفته است، به گوشهای شنوا میرسند و توسط توسعه دهندهها در نظر گرفته میشوند. چاسیچ توییتاش را با گفتن این که میخواهد «مسیری که Bungie هموار کرد را ادامه دهد» و این که او «شخصا بسیار به این موضوع اهمیت میدهد» ارسال کرد.
استودیو 343 Industries از آن زمانی که بازی را از چنگ استودیو Bungie بیرون آوردند، بیش از یک بار با سری Halo با بیملاحظگی رفتار کردند. اما امیدواریم که بازی Halo Infinite بالاخره تاثیر مثبت آنها در این سری باشد. اخیرا آنها گفتهاند با این که در آزمودن نسخه آزمایشی بازی شک داشتند، بازخوردهای گستردهتری دریافت کرده و آنها را در توسعه بخشهای مختلف بازی اعمال میکردند.
بازی Halo Infinite تعطیلات کریسمس امسال برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد و بر خلاف گزارشات اخیر، این بازی با بخش چند نفره عرضه خواهد شد. بنابراین از این بابت خیالتان میتواند راحت باشد.