طی کنفراس کمیک کان در شهر سن دیگو، بیل رزمن (Bill Rosemann) کارگردان خلاق کمپانی Marvel Games درمورد بازی Spider-Man از استودیو Insomniac Games اظهاراتی را بیان کرد.
رزمن اذعان داشت تیم سازنده در تلاش است اطلاعات زیادی از بازی فاش نشود و میخواهد اطلاعات کمی از داستان و ماجرای پیش روی بازی و نکات مخفی زیادی را از گیم پلی به نمایش هواداران درآورد تا آنان را بیش از پیش مشتاق سازد.
همچنین وی در اظهارات خود به مطالعه کامل پیامهای هواداران توسط تیم سازنده اشاره کرد و به توجه آنها به هواداران و صرف زمان برای تنظیم و تدوین بازی اشاره کرد. همچنین طبق گفته او، استودیو Insomniac Games در تنظیم مکانیکهای تاب خوردن در بازی، از رویداد E3 تاکنون خیلی سریع عمل کرده است و این را وظیفه خود میداند. عوامل سازنده بیان کردند:
همانطور که جمله معروف Spider-Man میگوید قدرت بزرگ مسئولیت بزرگی را به همراه میآورد، این وظیفه و مسئولیت ماست که یک بازی عالی و درخور قهرمان محبوب دنیای مارول بسازیم.
رزمن با اشاره به سخنان این استودیو، بر جمله بازی درخور قهرمان محبوب دنیای مارول تاکید کرد و گفت که این استودیو این مسئله را یک وظیفه جدی و حیاتی میداند.
همانطور که در قبل نیز مبارزه Spider-Man با شخصیت Mr. Negative در مترو تایید شده بود، رزمن بیان کرد Spider-Man در فضای بسته هم بخوبی فضای باز مبارزه میکند و از قدرت چابکی، حرکات سریع و آکروباتیک خود بخوبی بهره میگیرد. سازندگان در تلاشند تا یک Spider-Man کاملا متفاوت را از هر لحاظ به هواداران ارائه دهند.
در ادامه رزمن با اشاره به آرت ورکهای منتشر شده از این بازی تاکنون، بیان کرد که این صحنات تنها صحنههای جذاب این بازی نیست و تیم سازنده هیچ چیز را برای برتری بازی به هدر نمیدهد.
بازی Spider-Man در تاریخی نامعین در سال ۲۰۱۸ بطور انحصاری برای پلتفرم پلیاستیشن۴ عرضه میشود.