استودیو گراسشاپر منوفکچور (Grasshopper Manufacture) طی رویداد E3 2017 از ارائه رایگان بسته گسترشدهنده عظیمی برای بازی Let It Die با سبک اکشن بقا و مدل تجاری رایگان (Free-to-Play) در پایان ماه جاری (ژوئن) خبر داد. تایلر اینوهه (Tyler Inouye)، مسئول شعبه آمریکای کمپانی گونگهو (GungHo Online Entertainment) طی مصاحبهای با رسانه ویدئویی PlayStation چنین سخن گفت:
این بروزرسانی به عنوان بزرگترین بروزرسانی و گسترشدهندهای شناخته میشود که ما از زمان عرضه بازی، ارائه کردهایم.
همانطور که بیان شد، بواسطه مدل تجاری رایگان بازی مربوطه، مراحل و مکان های جدید بروزرسانی مربوطه رایگان بوده و برای دسترسی به آنها احتیاجی به پرداخت مبلغ مالی نیست. اما به علت چالشبرانگیز بودنشان، شاید شما را مجبور به خرید مقداری Death Metals کند.
رویکرد بازی Let It Die از ابتدای عرضه تسخیر و بالا رفتن از بنا و برجی چندین طبقه با نام Tower of Barbs بوده است که با بازیکنان به جهت ورود به هرکدام از طبقات بالاتر، با چالشهای دشوارتری روبرو میشدند. مراحل و مکان های جدید طبق اعلام سازندگان در طبقه ۴۰-م برج مربوطه قرار دارند و متعاقبا تنها افراد مشخصی که به سطح مربوطه رسیده اند، میتوانند به مکانهای مربوطه دسترسی پیدا کنند.
همچنین، درکنار مکانهای جدید، گسترشدهنده مربوطه سلاحهای جدیدی چون یک دستدریلمانند را به بازی اضافه میکند و شما با داشتن چنین سلاحی میتوان به سمت دشنان رفته و جسد آنان را همانند یک پیچ، بچرخوانید.
بازی Let It Die در دسامبر سال ۲۰۱۶ پس از رونمایی طی رویداد PSX 2016، بصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن۴ عرضه شد و در ۳ ماه ابتدای عرضه، توانست به آمار ۳ میلیون دریافت بوسیله فروشگاه پلیاستیشن استور (PS Store) دست پیدا کند، بطوری که بیشتر مخاطبان آن را ساکنان آمریکای شمالی تشکیل میداند.
آیا شما تا بحال بازی Let It Die را دریافت و تجربه کرده اید؟ پیشنهاد ما از دست ندادن فرصت تجربه چنین بازی با سیستم پرداخت درون-برنامهای بسیار معقول و مورد تمجید منتقدان است.