کمپانی سگا و استودیوی Creative Assembly در بیانیهای یک تاخیر دو ماه و نیمه برای بازی Total War: Three Kingdoms را اعلام کردند. این بازی استراتژیک اول قرار بود که در ۷ مارچ ۲۰۱۹ منتشر شود اما اکنون به تاریخ ۲۳ می نقل مکان کرده است.
در یک پست روی وبسایت Total War، آقای Rob Bartholomew از شرکت Creative Assembly بیان کرد که:
ما با Three Kingdoms قصد ساخت یک عنوان پیچیدهتر را داشتیم و برای همین موضوع به کمی زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم که این سیستم همانطور که میخواستیم جواب دهد و یک تجربه منحصر به فرد و فوق العاده از یک بازی Total War که تا اینجا صبورانه انتظارش را کشیدهاید به شما تحویل دهیم. البته این زمان اضافه زمانی که از برطرف کردن آن باگهای سرسخت و پولیش کردن بازی صبحت میشود ارزشش را دارد. ما همه میدانیم که این تغییرهای کوچک چه تاثیر بزرگی بر تجربه کلی بازی میگذارند.
ما خیلی خوشحال و خوششانسیم که درجایی قرار داریم که میتوانیم آن انتخاب درست را برای بازی بگیریم و این یعنی آن زمان اضافهای که برای کامل کردن بازی به آن نیاز داریم. این که یک بازی و تجربه درست و کامل را به شما تحویل دهیم بسیار مهمتر است از انتشار یک نسخه ضعیفتر از آن صرفا برای این که بازی را در زمان انتشار اعلام شده منتشر کنیم. ما میدانیم که همه از این تصمیم خوشحال نمیشوند، اما اعتقاد داریم که این درستترین انتخاب برای این بازی و طرفدارانش است.
در یک FAQ شرکت CA منظور خود از پولیش کردن بازی را توضیح داد:
پولیش کردن بازی جنبههای متفاوتی دارد. مثلا این که دو انیمیشن متوالی در یک مبارزه به نرمترین شکل ممکن اجرا شود یا این که عمل بومی سازی و تغییر زبان بازی به استانداردهای این عرصه برسد. در کل ما در حال بازنگری بازی هستیم تا ببینیم چه جنبههایی از بازی را میتوان ارتقا داد.
نظر شما درباره این تصمیم شرکت سازنده چیست؟