تصمیم استودیوی فنلاندی Remedy برای همکاری با استودیوی Rockstar به منظور بازسازی دو نسخهی اول بازی Max Payne بسیار غافلگیرکننده بود. با سر و صدای زیادی که حول محور این خبر شکل گرفت، ممکن است برای عدهای این سوال پیش بیاید که چرا استودیوی Remedy تصمیم به بازسازی این بازیها گرفت.
مدیرعامل استودیوی Remedy، آقای Tero Virtala طی پرسش و پاسخی، در جواب به این سوال که چرا استودیوی Remedy به جای تمرکز روی خلق یک IP جدید، تصمیم به بازسازی بازیهای Max Payne گرفت، اینگونه پاسخ داد:
این Max Payne است و برای ما مثل بازگشت به خانه میماند.
او در ادامه توضیح میدهد که برای رشد کمپانی، داشتن چند تیم رهبری مختلف که روی چندین پروژهی متفاوت فعالیت میکنند، بسیار مناسب است. و از آنجایی که بازی Max Payne یکی از ریشههای این استودیو به شمار میرود، خوب است که بازسازی آنرا با ابزارهای جدید تست کرد.
او همچنین تاکید کرد که اگرچه از لحاظ مالی هم برای قبول کردن این پروژه خوشحال است، اما پروژهها باید متناسب با اهداف شرکت انتخاب شوند.
برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با رسانهی پی اس ارنا همراه باشید.

