آرین فلین، رئیس سابق BioWare، جزئیات جدیدی از بازی Nightingale ارایه داد. این جزییات درباره قدرت انتخاب مخاطب در بازی Nightingale بودند.
فلین درباره بازی جدید خود -یعنی اولین پروژه استودیوی جدیدش Inflexion از زمان ترک BioWare در سال 2018- با Eurogamer صحبت کرد. فلین خلاصهای از چگونگی ساخت بازی Nightingale و دنیای آن که به بازیکنان آزادی عمل بسیاری میدهد را ارائه کرد. او گفت تریلر رونمایی Nightingale که هفته گذشته در جریان The Game Awards منتشر شد، نمونهای عالی از کلیت بازی است و بینندگان باهوش این مراسم احتمالا متوجه جزئیات زیادی در مورد آن شده باشند.
فلین گفت:
در این تریلر، لحظات واقعا خوبی وجود دارد که قرار است دوگانگیای که جهان بازی ارائه میدهد را نشان دهد؛ به عنوان مثال جایی که یک غول خم میشود تا پیشنهاد بازیکنان را بشنود. این یکی از راههایی است که میتوانید با گفتگو این مواجهه را حل کنید. کمی بعد در تریلر، دستهای از Realmwalkers در نبرد با همین غول میبینید. این غول به دنیایی که آن را بنا کردهاید حمله میکند. بنابراین مبارزه راه دیگری برای حل این مواجهه است. هر چالش، نتایجی متفاوت و هر تصمیمی پیامدهای متفاوتی دارد.
بازیکنان این بازی Realmwalkers نامیده میشوند، و این نام به دلیل سفر این ماجراجویان در جهان بازی از طریق پورتالهای مختلف گرفته شده است. با این حال، فروپاشی اخیر شبکه پورتال، به این معنی است که این کاوشگران، همگی در تلاش هستند تا به پایتخت Nightingale بازگردند. فلین در مورد اینکه چرا بازیکنان لباسهایی با تم ویکتوریایی پوشیدهاند گفته است که این یک زیبایی شناسی ایده آل برای بازی است زیرا “چیزی را از زمان معاصر ارائه می دهد، حتی در زمانی که بیش از 100 سال از عمر آن دوره می گذرد.”
استودیو Inflexion هنوز زمانی را برای انتشار بازی Nightingale اعلام نکرده است.
آخرین اخبار بازی را در پی اس آرنا بخوانید.