بازی Dishonored 2 که در تاریخ ۲۱ آبان سال گذشته توسط استودیوی آرکین (Arkane) منتشر شد توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و بسیار مورد تحسین قرار گیرد، اما نسخهی رایانههای شخصی این بازی دارای مشکلات بسیار زیادی از نظر پرفورمنس و کنترل داشت که بعد از انتشار چندین آپدیت پی در پی توانستند تعداد زیادی از این مشکلات را رفع کنند.
بازی جدید این استودیو یعنی Prey امروز منتشر شد و طرفداران بازی بر روی پلتفرم PC کنجکاو هستند بدانند که این بازی هم به سرنوشت Dishonored 2 دچار می شود یا قرار است برای رایانههای شخصی بهینه شود. رافائل کلانتونیو (Raphael Colantonio) رئیس استودیوی آرکین، در طی مصاحبهای اعلام کرد که این استودیو دقت خود را دو برابر گذشته کرده است و تستهای بسیاری انجام گرفته است. بخشی از صحبتهای کلانتونیو در این مصاحبه:
ما در مورد این بازی اطمینان کامل داریم، اول از همه این بازی برای پلتفرم پیسی ساخته شده است و بعد برای کنسولها پورت شده است. همچنین بازی Dishonored 2 توسط موتور اختصاصی استودیوی آرکین ساخته شده بود اما Prey توسط کرای انجین ۳ (Cry Engine 3) ساخته شده است. دلیل اصلی مشکل دار بودن برخی از بازیهای پلتفرم پیسی، تنوع بالای سختافزار و کمبود زمان برای انتشار بازی می باشد.
با اتفاقی که برای بازی Dishonored 2 رخ داد، ما دقت خود را دوبرابر کردیم تا مطمئن شویم که بازی بدون هیچ مشکلی اجرا میشود. تیم ما در ماههای اخیر آزمایشهای بسیاری بر روی سختافزارهای مختلف انجام داده تا از بدون مشکل بودن آن اطمینان پیدا کند. بازی اکنون کاملا آمادهی عرضه است.
بازی Prey در تاریخ ۱۵ اردیبهشت برای پلتفرمهای پیسی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر شد.