پی اس ارنا
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پی اس ارنا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خانه » یوبیسافت درباره تخیلی بودن محیط بازی Ghost Recon Breakpoint توضیح داد.

یوبیسافت درباره تخیلی بودن محیط بازی Ghost Recon Breakpoint توضیح داد.

حمیدرضا دره شیری توسط حمیدرضا دره شیری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
در اخبار بازی, ایکس باکس, پلی استیشن, کامپیوتر, مطالب
0 0
0
Ghost Recon

از زمان شروع فرنچایز Ghost Recon در سال ۲۰۰۱, هر داستان بازی در مناطف مختلفی در جهان مثل روسیه، شرق آفریقا، کره شمالی، کلمبیا، بولیویا و … روایت شده است. این که خطر در کجای جهان است هیچوقت مسئله‌ای نبوده و هرگاه که منافع آمریکا نیاز به حفاظت داشت، گروه تکاوران آمریکایی که خود را Ghosts می‌نامند به پشت خطوط دشمن نفوذ می‌کردند تا کاری را که کس دیگری از پسش برنمی‌آمد را تمام کنند.

واضح است که تعدادی از این کشور‌ها، از تجسمی که در بازی برای آن‌ها طراحی شده خوششان نیامده. در آخرین بازی از این سری یعنی Wildlands کشور بولویا به عنوان یک کشور فاسد که توسط کارتل‌های مواد مخدر اداره می‌شود به تصویر کشیده شده است. این کشور هم در پاسخ به این تصویرپردازی یک شکایت رسمی در دادگاهی در فرانسه ثبت کرده و نتیجه آن را می‌توانیم در دنیای بازی Ghost Recon Breakpoint ببینیم. این بار پس از چندین قسمت از این سری، شاهد یک جزیره ناشناخته در وسط اقیانوس آرام به عنوان دنیای بازی هستیم. هرچند توسعه دهندگان بازی اعلام کرده‌اند که برای این تغییر، دلایل دیگری هم داشته‌اند.

این بار شاهد ورود گروه Ghost به جزیره ی Auroa هستیم. یک دنیای گسترده غنی شامل سواحل شنی، جنگل‌های انبوه، کوه‌های برفی و آتشفشان‌ها. این جزیره خیالی، به عنوان مرکز اصلی Skell Technology در نظر گرفته شده است. بدون دخالت هیچ دولتی، مخترعی به نام Jace Skell موفق به طراحی یک هوش مصنوعی یشرفته با قابلیت یادگیری بالا شده و امید دارد که از این اختراعش برای پیشبرد جهان فناوری استفاده کند. اما وقتی گروهی از تکاوران تعلیم دیده و هدایت شده، کنترل جزیره و تکنولوژی آن را به دست می‌گیرند، گروه Ghost به آنجا اعزام می‌شود تا کاری را که در آن مهارت دارند انجام دهند.

یکی از خبرگزاران سایت Gameinformer، از استودیو سازنده یعنی Ubisoft درباره جهان بازی و علت جایگزین کردن یک جهان خیالی با یک مکان واقعی سوال کرد و نویسنده Breakpoint یعنی Emil Daubon در پاسخ به او گفته که این تصمیم بیشتر از این که به دلایل خارجی مربوط باشد، برای باز گذاشتن دست طراحان در طراحی جهان بازی گرفته شده است.

“ساختن یک دنیای خیالی، به ما این قدرت را می‌دهد تا بتوانیم هرگونه که دلمان خواست محیط بازی را گسترش دهیم. ما می‌توانیم زمین‌های زیادی را با فیزیک‌های گوناگون خلق کنیم و بازیکنان را مجبور به گردش و جستجو در آن کنیم. همچنین می‌توانیم هرگونه که خواستیم محیط بازی را گسترش دهیم و این واقعا هیجان انگیز است.”

درحالی که دیگر محیط بازی در این قسمت شباهتی به دیگر قسمت‌های این فرنچایز ندارد، نویسنده تاکید کرده که داستان بازی اما همان حس بازی‌های Tom Clancy را دارد. “در پشت این سرزمین و شخصیت‌های خیالی، داستان پشت بازی کماکان قسمتی از دنیای واقعی است. آزادی ما در ساختن یک جهان خیالی جذاب‌ترین بخش کار بود، هم از نظر داستان و هم از نظر مکانیک‌ها و فیزیک‌های دنیای بازی. پتانسیل جهان بازی در گسترش یافتن باعث شده که در قسمت روایت بازی هیچ محدودیتی نداشته باشیم؛ ما می‌توانیم هرچیزی خلق کنیم و از این پتانسیل بازی برای این که بازیکنان احساس کنند یک Ghost واقعی هستند حداکثر استفاده را کردیم چرا که بازیکنان این سری لیاقت این تجربه را دارند. پتانسیل ما در این بخش به معنای واقعی نامحدود است.”

  اطلاعات جدیدی درباره شهرها و مکانیزم‌های مبارزه بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد

بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ ۴ اکتبر برای رایانه‌های شخصی، Xbox و playstaion منتشر خواهد شد. شما درباره این قسمت از سری بازی‌های Ghost Recon چه فکر می‌کنید؟

برچسب ها: Ghost Recon BreakpointTom Clancy's Ghost ReconUbisoft
ShareTweetShare
نوشته قبلی

سریال Game of Thrones | مهمترین سوالات درباره آخرین قسمت

نوشته‌ی بعدی

همکاری سونی و مایکروسافت در بخش فناوری

حمیدرضا دره شیری

حمیدرضا دره شیری

مرتبط نوشته ها

مشکل اتصال بازی EA Sports FC 25 حل شد
اخبار بازی

مشکل اتصال بازی EA Sports FC 25 حل شد

۲۲ تیر ۱۴۰۴
هشت میلیون و ۹۴۹ هزار کاربر فعال بازی‌های حاضر در پویش «#همه‌_بازی»، مخاطب پیام‌های  آن شده‌اند
اخبار بازی

هشت میلیون و ۹۴۹ هزار کاربر فعال بازی‌های حاضر در پویش «#همه‌_بازی»، مخاطب پیام‌های  آن شده‌اند

۷ تیر ۱۴۰۴
انتصاب سرپرست معاونت کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
اخبار بازی

انتصاب سرپرست معاونت کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

۳ خرداد ۱۴۰۴
نشست تخصصی بررسی اولویت‌های پژوهشی و تألیف کتاب در حوزه بازی‌های رایانه‌ای
اخبار بازی

نشست تخصصی بررسی اولویت‌های پژوهشی و تألیف کتاب در حوزه بازی‌های رایانه‌ای

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
“معاون راهبردی” بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد
اخبار بازی

“معاون راهبردی” بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای معرفی بازی‌ها و رویدادهای بازی محور
اخبار بازی

فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای معرفی بازی‌ها و رویدادهای بازی محور

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربحث‌ترین‌های هفته

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما | 88 انیمیشن برتر جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما | 88 انیمیشن برتر جهان

۲۳ مرداد ۱۴۰۳
چرا باید انیمه سبد میوه (2019) را ببینیم؟

چرا باید انیمه سبد میوه (2019) را ببینیم؟

۱۲ شهریور ۱۴۰۰
چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

۱۲ دی ۱۳۹۹

درباره ما

پی‌اس‌ارنا یکی از رسانه‌های محبوب و تاثیرگذار فارسی زبان سرگرمی‌های قصه‌محور است که در حوزه‌های بازی‌های ویدیویی، انیمه و انیمیشن، سینما، تلویزیون و ادبیات به صورت جدی فعالیت می‌کند.
رسانه پی‌اس‌ارنا به عنوان تنها رسانه کاملا مستقل حوزه سرگرمی کشور، کار خود را از سال 1396 شروع کرد و در تلاش است تا به جمع تاثیرگذارترین رسانه‌های فارسی زبان دنیا بپیوندد.

  • درباره ما
  • تبلیغات
  • تماس با ما

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید

تمام فیلدها مورد نیاز است. ورود به سیستم

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم