بازی God of War سال ۲۰۱۸ با کارگردانی کوری بارلوگ ثابت کرد که در سری خودش بسیار موفق عمل کرده است. با تغییرات بزرگی که در گیمپلی و سبک بازی اتفاق افتاد، هیولایی کاملا متفاوت با چیزی که دیگران انتظار داشتند، خلق کرد. این بازی همچنین سوالات بسیاری از خود به جای گذاشت، مخصوصا اتفاقاتی که از God of War 3 تا این بازی افتاده بود. اما کوری بارلوگ قصد دارد این شکافهای داستانی را پر کند، به خصوص داستانی که منجر به اتفاقات مهمی در این قسمت از بازی میشود.
در مصاحبهای با PlayStation Access بارلوگ راجع به بازی صحبت میکند. زمانی که راجع به اتفاقات بازی قبل از سال ۲۰۱۸ صحبت میکند، میگوید که قصد دارد راجع به نحوه آشنایی کریتوس و همسرش فی بداند. او کمی قبل از اتفاقات بازی میمیرد و از چندین جهت تاثیر بسیاری روی داستان بازی دارد، به شکل شبحی بزرگ باقی میماند (هیچگاه ندیدیم که او چه شکلی دارد).
کوری بارلوگ میگوید:
داستان ملاقات فی و کریتوس، زمانی که چیزی راجع به اتفاقات آینده نمیدانید، سنگینی زیادی ندارد. ملاقات او با کریتوس باید در واقع چیزی باشد که در حال حاضر از آن اطلاع دارید، بنابراین عدم شناخت او سنگینی بیشتری به داستان اضافه میکند. او افسانهای دارد که تنها روایت شده، بنابراین اولین ملاقات آنها و اولین زمانی که با یکدیگر ملاقات میکنند، چیزی راجع به مبارزه و اکشن نیست.
وی افزود:
آنها هر دو مبارز هستند و در زندگی به نقطهای رسیدند که دیگر نمیخواهند مبارزه کنند. زیرا دلیل مبارزهشان را متوجه میشوند. ملاقات در آن زمان که هر دوی آنها حاضر بودند تا سلاحشان را کنار بگذارند، بهصورت اساسی در آنها تاثیر گذاشت.
افرادی که بازی را به پایان رساندهاند، میدانند که شخصیت فی ممکن است به آن سادگی که باور داریم است، نباشد. با اینکه بارلوگ نمیگوید کی و کجا قرار است داستان فی را تجربه کنیم، اما امید داریم تا زمانی در آینده بیشتر با آن شخصیت و ماجراهایش آشنا شویم. بارلوگ در ادامه گفت:
امیدوارم… نمیدانم چگونه یا در چه زمانی این داستان را روایت خواهیم کرد، اما واقعا میخواهم داستان ملاقات آن دو را روایت کنم.
این سری در گذشته اسپینآفهای پیشدرآمد نیز داشته، بنابراین راههای بالقوه زیادی برای روایت این داستان وجود دارد.
منبع: Gamingbolt