کمپانی Crytek ویدیویی با تمرکز بر روی طراحی مراحل بازی اول شخص خود با نام Hunt: Showdown منتشر کرده است. این ویدیو با نگاهی اجمالی به محیط بازی از اهمیت تمام جزئیات آن طی بازی خبر میدهد. بازی Hunt: Showdown به صورت چند نفره و انلاین می باشد که طی ان تیم ها به رقابت با یکدیگر برای کشتن یک موجود غیرطبیعی می پردازند.
این ویدیو نقشه ای در بازی را با مساحت یک کیلومتر مربع به نمایش می گذارد. سازندگان محیط را با توجه به انچه بازیکن قصد انجام ان را دارد بسیار انعطاف پذیر ساخته اند و نکته ی مهم این است که بازیکنان بهتر است قبل از هر حرکت خود کل محیط را در نظر بگیرند چرا که حتی صداهایی که با حرکات خود می سازید برای دیگران قابل شنیدن است. محیط بازی را میتوان سیال توصیف نمود چراکه در بسیاری از موارد قابلیت خروج از موقعیت خطر وجود دارد.
از دیگر جزئیاتی که در این ویدیو به نمایش گذاشته می شود مثالی از کاربرد جزئیات محیط است. شما دری را مشاهده می کنید که فقط از داخل قابل باز شدن است و شما این کار را میتوانید از طریق شلیک به قفل در انجام دهید اما این امر سایر بازیکنان را از وجود شما باخبر می کند یا میتوانید به دنبال یک تبر بگردید و از ان برای باز کردن در استفاده کنید.
مگنس لابرنت (Magnus Larbrant) مدیر نوآوری بازی در این ویدیو از نقاط قوت شرکت Crytek در طراحی بازی هم می گوید که پیش از این در بازی Crysis به نمایش گذاشته شده بود:
بنای کار شرکت ما همیشه یک جهان باز یا به عبارت دقیق تر سندباکس بوده است. کاوش در یک محیط دلچسب همانند انچه در Crysis دیدیم. اگر شما نگاهی به بازی Hunt بیاندازید خود را در شرایط مشابهی میبینید، یک بازی سندباکس با محیطی قابل کاوش. قابلیت های ویژه و بازیی سراسر شلیک و درگیری. دلیل کار ما بر روی این بازی در واقع ادامه کاری است که ما ان را نقطه قوت خود میدانیم.
برای بازی Hunt: Showdown تاریخ انتشاری مشخص نشده است و تنها برای پلتفرم PC تایید شده است.
ویدیو منتشر شده شده از سوی سازندگان را میتوانید در زیر ببیند.