جدول Box Office این آخر هفته، با صدرنشینی فیلم Bohemian Rhapsody از کمپانی ۲۰th Century Fox همراه بود؛ با ایستگاه بازی همراه باشید.
فیلم مذکور پس از هشت سال، روند ساخت و تولید اکران شد و با کسب ۵۰ میلیون دلار فروش داخلی در هفته اول فروش، در جایگاه نخست جدول Box Office قرار گرفت و امتیاز بالایی را کسب نمود. این فیلم در عرصه بین المللی در ۶۴ بازار خارجی اکران شد و در این هفته مجموعا فروش ۷۲٫۵ میلیون دلار را کسب کرد که فروش جهانی آن را به ۱۴۱ میلیون دلار تبدیل کرد.
فیلم The Nutcracker and the Four Realms ساخته کمپانی دیزنی، یک افتتاحیه نه چندان پردرآمد و امیدوارکننده و همچنین کسب نقدهای ضعیف، ۲۰ میلیون دلار را بصورت فروش داخلی بدست آورد و در جایگاه دوم جدول Box Office قرار گرفت. این فیلم با اکران در ۴۵ بازار خارجی، فروش بین المللی ۳۸٫۵ میلیون دلار را کسب کرد و فروش جهانی خود را به ۵۸٫۵ میلیون دلار رساند.
در ادامه فیلم تازه اکران Nobody’s Fool ساخته کمپانی Paramount، با کسب ۱۴ میلیون دلار فروش داخلی، در جایگاه چهارم جدول Box Office قرار گرفت. این فیلم کمدی به کارگردانی تایلر پری (Tyler Perry) و نقش آفرینی تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، در افتتاحیه خود، با استقبال مخاطبان روبرو شد ولی امتیاز بالایی از منتقدان دریافت نکرد. همچنین انتظار میرود، در هفتههای آینده، به فروش داخلی ۳۵ میلیون دلاری دست یابد.
جایگاه چهارم جدول Box Office این هفته، به فیلم A Star is Born تعلق دارد که موفق شد در پنجمین هفته فروش خود، ۱۱٫۱ میلیون دلار فروش داخلی را تنها با ۲۱ درصد افت فروش، از آن خود کند و مجموع این فروش را به ۱۶۵ میلیون دلار ارتقاء دهد. این فیلم همچنان طی هفتههای متوالی، عملکرد بالایی را از خود نشان داد و بخاطر خوانندگانی که در این فیلم نقش آفرینی داشته اند، هنوز مخاطبان زیادی برای جذب شدن به این فیلم وجود دارد. این فیلم در عرصه بین المللی، با کسب ۱۳٫۹ میلیون دلار طی هفته گذشته، مجموع این فروش را به ۱۲۸٫۳ میلیون دلار و مجموع فروش جهانی خود را به ۲۹۵ میلیون دلار افزایش داد.
در نهایت فیلم Halloween در هفته سوم فروش خود، با افت فروش غیرمنتظره ۶۵٫۵ درصدی، ۱۱ میلیون دلار را بصورت فروش داخلی بدست آورد و مجموع فروش خانگی آن هم اکنون ۱۵۰ میلیون دلار است. علاوه بر این، Halloween توانست فروش ۱۸٫۳ میلیون دلاری از بازارهای خارجی را بدست آورده و مجموع فروش جهانی خود را به ۲۳۰ میلیون دلار برساند.