کمپانی اکتیویژن (Activision) و استودیو اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games) سرانجام طی تریلری از بخش زامبی بازی Call of Duty WWII رونمایی کردند و در ادامه طی پنلی با حضور جمعی از سازندگان، توضیحات اجمالی از روند پروسه ساخت ارائه شد.
کامرون دایتون (Cameron Dayton)، کارگردان خلاقیت استودیو اسلجهمر گیمز در مورد روند خلق بازی چنین گفت:
ما جمعی از عاشقان تکنولوژی هستیم. ما عنصر ترس را کالبدشکافی کردیم… ما داستانی برپایه شخصیتها توسعه دادهایم.
وی سپس درمورد تجربیاتی که افراد مشتاق به دانستن راز تبدیل سربازان نازی به زامبیهای نازی وجود دارد، گفت:
این راز قرار است سختترین ایسر اِگی باشد که مخاطبان درطول عمر خود بدست خواهند آورد.
مایکل کوندری (Michael Condrey)، رئیس عملیاتی و افسر توسعه در استودیو اسلجهمر گیمز کمی فراتر از بحثهای قبل رفته و سخنانی در باب اهداف و خلق حالات بازی گفت:
این مورد نگرانکننده است. ترس از ناشناختهها. آنجا مکانیست که میتوانید مردم را جذب کنید.
جون هورسلی (Jon Horsley)، سرپرست ارشد توسعه کمپانی اکتیویژن اشارهای به طرح کلی حالت بازی و جاییکه شخصیتهای بازی از آن نشات گرفتند گفت:
آنها در واحدهای کوچکی به دنبال طراحیهای به سرقت رفته، به صف شده بودند. هرچند در طول ماموریت خود به رازی فراتر از آنچه انتظار داشتند برخورد کردند و…
بازی Call of Duty WWII در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی منتشر شد.