بازی Assassin’s Creed Origin بدون شک یکی از عناوین درخشان معرفی شده در کنفرانس خبری E3 2017 است. به تازگی جزئیاتی از فضای بازی منتشر شد.
اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی، طی مصاحبهای با سایت خبری Game Informer با عنوان کردن متفاوت بودن بازی Assassin’s Creed Origin از دیگر پروژهها، خاطر نشان کرد فضای شهر در این بازی از فضای شهر هاوانا در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag بسیار بزرگتر است.
وی درمورد فضای بازی جزئیاتی را بیان کرد:
با اینکه بطور دقیق محاسبه نکرده ام اما اگر این بازی را با عناوین قبلی مقایسه کنم، فضای شهر در بازی Assassin’s Creed Origin دست کم دو برابر فضای هاوانا در عنوان Black Flag است.
سپس در ادامه با خاطر نشان کردن اهمیت بیشتر محتوا و کیفیت بازی نسبت به فضای بزرگ آن گفت:
به نظر من فضای بزرگ بازی چندان اهمیتی ندارد و مهم میزان کیفی، زنده بودن بازی و تجربههایی است که بازیکنان میتوانند طول بازی کسب کنند. بنابراین ما فضایی یکتا برای هر شهر به همراه ماموریت ها و عناصر مختلف ساختیم تابازی را از لحاظ کیفیت ارتقا دهیم.
اسماعیل در حین مصاحبه به بزرگ بودن نقشه بازی اشاره کرد که البته در ابتدای بازی قسمتی برای آشنایی بیشتر مکانها وجود دارد.
در پایان مصاحبه اسماعیل با اشاره به منتشر نشدن هیچ اطلاعاتی درمورد فضای زمان حال در بازی گفت:
ما میخواهیم زمان حال مربوط به بازی در عنوان Origin، پوشیده بماند تا موقع انتشار بازی یک سورپرایز جذاب برای بازیکنان تلقی شود.
بازی Assassin’s Creed Origin در تاریخ ۵ آبان، برای پلتفرمهای پلیاستیشن۴، ایکسباکسوان و پیسی عرضه میشود.