بعد از معرفی بازی Elden Ring در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، آقای Hidetaka Miyazaki اطلاعات بیشتری راجع به بازی Elden Ring, عنوان مشترک او با نویسنده کتاب نغمههایی از آتش و یخِ George A. A. Martin منتشر کردند. پروژهای که به عنوان بزرگترین بازی From Software از آن یاد میشود.
در یک مصاحبه با Xbox Wire، میازاکی توضیح داد که Elden Ring که ساخت آن کمی بعدتر از پایان ساخت آخرین DLC بازی Dark Souls 3 شروع شد، یک عنوان RPG فانتزی تاریک است که پر از چیزهاییست که آنها نمیتوانستند در سری Dark Souls اجرایی کنند.
ویژگی «غربت» و «اراده یا جاه طلبی انسان» در تم بازی دیده میشود و نقش میازاکی نظارت بر گیم دیزاینهای مختلف، جنبه هنری و جنبههای موسیقی بازی است.
بر خلاف Sekiro که میازاکی اعتقاد داشت که بر روی اکشن تمرکز زیادی دارد، بازی Elden Ring بیشتر به المانهای RPG میپردازد. مبارزه تن به تن سوم شخص به همراه انواع گوناگون سلاحها، جادو و روشهای درگیری با دشمن که به بازیکن اجازه میدهد که با روش گیم پلی و استراتژی خاص خودش بازی را پیش ببرد، برخواهد گشت. که البته خبر خوشی برای طرفدران Dark Souls است که دلشان برای شخصی سازی شخصیت تنگ شده بود.
درواقع میازاکی قول راه و روشهای بیشتر برای غلبه بر چالشها و چیدن استراتژیهای مختلف در هنگام رویارویی با دشمن را میدهد.
یکی از بزرگترین تفاوتهای Elden Ring با Dark Souls که میازاکی آن را «بزرگترین بازی ما از لحاظ وسعت» میخواند، وسعت جهان و داستان بازی است که در Elden Ring شما آزادی فوق العاده بیشتری خواهید داشت.
تعاریف زیادی برای عبارت «جهان باز» وجود دارد ولی ما فقط سعی خودمان را کردیم که یک بازی با فضایی بسیار باز و بزرگ را در اختیار مخاطبان قرار دهیم. یک دنیا پر از خطر و تهدید، از جمله باسهای منحصر به فرد و ترسناک و مناطق زیادی برا جستجو از جمله قلعههای چند لایه.
در مصاحبه با IGN، میازاکی اشاره کرد که وسعت جهان آنها را وا داشت که از یک اسب برای گشت و گذار استفاده کنند و این که به همین دلیل شیوه مبارزات نیز تغییر میکنند.
در مصاحبه با Xbox Wire، میازاکی همچنین چگونگی همکاری او با George R. R. Martin را شرح داد. میازاکی یک طرفدار دو آتیشی کارهای مارتین است تا جایی که در گذشته، او کتاب Fevre Dream را به همه کارمندان جدید پیشنهاد میکرد.
Eiichi Nakajima، یکی از مقامات بالای From Software با دانستن علاقه میازاکی به کارهای مارتین، برخلاف این که انتظار جواب منفی از سوی مارتین را داشت، تصمیم گرفت که با او ملاقات کند. هرچند همانطور که میدانیم این اتفاق نیفتاد و بعد از صحبت کردن با مارتین، میازاکی گفت که حس کردم که میخواهم با او کار کنم که مارتین نیز قبول کرد.
درمورد چگونگی همکاری بین این دو، میازاکی گفت که او ایدهها، تمها و همینطور بسیاری از جنبههای مربوط به بازی را به مارتین ارائه داد که بعد از صحبتهای بسیاری بین این دو، مارتین افسانههای باشکوهی برای بازی خلق کرد. این افسانهها پر است از درام و شخصیتهای جالب به همراه المانهای رمز آلود؛ این دنیا برای من و کارمندان ما انگیزه بخش بود. میازاکی حتی گفت که گاهی پنهان کردن شور و شوقش برایش سخت است.
هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Elden Ring مشخص نشده است، اما امیدواریم که اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شود.