طبق تحلیل وبسایت دیجیتال فاندری (Digital Foundry) از تجربه آزمایشی (Beta) بازی Destiny 2 ، این عنوان با رزولوشن ۱۰۸۰p کامل بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ معمولی اجرا میشود. اما در کنسول پلیاستیشن ۴ پرو توانایی دستیابی به رزولوشن ۴K کامل ندارد.
در کنسول پلیاستیشن ۴ معمولی ویژگیهایی چون نورپردازی حجمی و افکتهای بازتابی فضای صفحهنمایش قابل ستایش هستند. افکت بوکه (Bokeh) به سمت ADS تمایل پیدا خواهد کرد. هرچند بعضی از این ویژگیها با رزولوشن پایینتری نسبت به نسخه کنسول پلیاستیشن ۴ پرو اجرا میشوند.
طبق توضیحات وبسایت مذکور، کنسول پلیاستیشن ۴ پرو برای دستیابی به رزولوشن ۴K کامل از روش پیکسلهای شطرنجی در حالت عمودی، استفاده میکند و اما برای حالت افقی، بازی خود رنج پیکسلی پویایی بین ۳۰۷۲p تا ۳۸۴۰p را هدف قرار داده است.
و اما یکی از مهمترین نکاتی که باعث ایجاد بحثهای زیادی بین مخاطبان از ابتدای معرفی سازندگان شد، مربوط به فریم ریت ۳۰ این بازی شوتر اول-شخص بود. طبق این گزارش، بازی در هردو کنسول بصورت کاملا ثابت با رزولوشن ۳۰ فریم در ثانیه اجرا شده و تنها در بعضی موارد افتی چند فریمی و کاملا نامحسوس را تجربه میکند.
دیدن کیفیت نسخه نهایی بازی با وجود ۲ ماه زمان تا انتشار، جالب خواهد بود.