بنظر میرسد بازی Call of Duty: WWII برای اولین بار چیزهای تازهای را تجربه میکند. از نظر بسیاری از مردم، این گونه بنظر میرسد که این بازی به قدر کافی تجربههای جدیدی را امتحان نکرده، اما شایان ذکر است این بازی حداقل از ساختار معمولی چندین ساله سری Call of Duty پا را فراتر گذاشته است. یکی از دلایل اثبات این امر، الهام گرفتن بازی Call of Duty: WWII از بازی پر طرفدار World of Warcraft است.
در مصاحبهی جدید میکائیل کاندری (Michael Condrey) بنیان گذار کمپانی Sledgehammer با سایت خبری Eurogamer، جزئیاتی درمورد ویژگیهای برگرفته شده از منطقه Orgrimmar از بازی World of Warcraft فاش شد. کاندری با عنوان کردن ویژگیهایی اولیه از World of Warcraft چون، کامل کردن اولین ماموریت و بالا رفتن سطح قهرمان خود به همراه کسب جوایز، در ادامه گفت:
پس از انجام اولین قدمها در بازی وارد منطقه Orgrimmar میشویم که جامعهای بزرگ با تشکیلات مختلف است و در آن افراد مختلف میتوانند به هم نامه بفرستند یا از جوایز خود اعطا کنند و حتی سوار بر مرکبهای مختلف شوند. این جامعهایست که سری Call of Duty آن را هیچ گاه تجربه نکرده است.
سپس کاندری درمورد جوایز و ویژگیهایی که بازی Call of Duty: WWII خواهد داشت را برشمرد:
در بازی ممکن است مافوق شما فرمان حمله به منطقهای را بدهد. با موفقیت در مبارزهی خود جایزه را دریافت میکنید. بعضی از ماموریتها اجتماعی هستند. برخی دیگر ممکن است در تجربهی حالت Nazi zombies یا مبارزات تن به تن، اولین مدال شما را برایتان به ارمغان آورد.
بنظر میرسد در حالت آنلاین بازی Call of Duty: WWII شاهد جامعهای بزرگ و هیجان بیشتری باشیم. همچنین ایدهی ماموریتهای روزانه و کسب جوایز گوناگون میتواند به سرگرم کردن بازیکنان کمک بیشتری کند. حال همه منتظر دیدن عملی شدن تمامی ایدههای مذکورند. نظر شما درمورد این ایدهها و الهام گرفتن از دنیای وارکرافت چیست؟


