شرکت Insomniac Games پیامی در راستای خرید این شرکت توسط Sony به طرفداران خود فرستاده است.
امروز ما اعلام کردیم که Insomniac خانهای جدید دارد. البته این بیشتر حس بازگشت به خانهی خودمان دارد تا یک خانهی جدید. ما با Sony بیش از ۲۰ سال است که همکاری کردهایم و برای هر چهار کنسول PlayStation بازی ساختیم، ۲۰ بازی از ۶ فرنچایز. ما هنوز با همکاران بسیاری در Sony کار میکنیم که با هم Spyro the Dragon را در سال ۱۹۹۸ ساختیم.
فرنچایزهای The Spyro، Ratchet and Clank و Resistance همگی عناوین انحصاری کنسولهای PlayStation بودهاند، به علاوهی بازی Marvel’s Spider-Man که پارسال منتشر شد. تنها بازی غریبه این شرکت Sunset Overdrive است که به صورت انحصاری برای Xbox One در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.
این تصمیم که به Sony ملحق شویم خیلی فراتر از فقط آشنایی ما با سونی بود. هدف استودیوی ما خلق تجربهایست که تاثیری مثبت بر مردم داشته باشد. به همین دلیل میدانیم که پیوستن به خانوادهی WWS بهترین فرصت برای خلق این عناوین است و میتوانیم حتی عنوان تاثیرگذار بزرگتری خلق کنیم. همینطور، ما میدانیم که سونی نیز به دنبال خلق عناوین تاثیرگذار است.
پس امروز شروع عصری جدید برای استودیوی ما است. ما از این مورد هیجانزدهایم که Insomniac را در بهترین موقعیت ممکن برای خلق این گونه عناوین قرار دادهایم . مکان استودیوهای ما تغییری نمیکند و ما همچنان سعی میکنیم تا فرهنگ خاص خودمان را با مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم.
سونی اخیرا دلیل این که چرا Insomniac را خریداری کرد، توضیح داد، جایی که Shawn Layden گفت که «زمان رسمی شدن این رابطه فرا رسیده است».