سرانجام پس از یکسال انتظار، تریلر جدیدی از بازی Death Stranding استودیو Kojima Productions طی مراسم TGA 2017 منتشر شد.
تریلر مربوطه طبق گفته هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بر روی یک دستگاه کنسول PS4 Pro اجرا شده و تمامی صحنههای آن بصورت Real-Time پردازش گشتهاند. وی پس از نمایش بازی در رویداد مذکور، امروز صبح در افتتاحیه رویداد PSX 2017 حاضر شد و اطلاعات بیشتری از این تریلر منتشر کرد.
وی میگوید نیمه دوم تریلر مورد بحث درحقیقت دارای نوعی گیمپلی بوده که بازیکنان میتوانند کنترل شخصیت را برعدهده بگیرند و در زمانی که شخصیت Norman Reedus در آب فرو رفته است، به شنا کردن بپردازند.
همچنین ایشان از روند توسعه پروژه هم اطلاعاتی را بیان کرد. وقتیکه وی در سال ۲۰۱۵ به شدت از طرف کمپانی Konami ترد شده بود، بسیاری افراد به دنبال وی بوده و پیشنهاد بسیاری را جهت ایجاد استودیو یا پیوستن ایشان به تیم توسعه خود ارائه داده بودند. اما او با رد پیشنهادات مربوطه، ترجیح میداد تا روند ایجاد استودیویی مستقل و ساخت پروژهای شخصی را پیگیری کند.
بدین مبنی با دریافت دعوتی از کمپانی سونی، بخاطر اعتمادی که پیش از آن به کمپانی ژاپنی و مسئولان مربوطه در آن داشت، به سرعت این دعوت را پذیرفت. وی بیان کرد به دلیل فهمی که کمپانی سونی از استودیوهای مستقل داشته و آزادی عملی که به آنها میدهد، بهترین تصمیم را اتخاذ کرده است.
درادامه وی خاطره ای از روز اول ملاقات با مسئولان سونی برای شرح پروژه Death Stranding را بیان کرد. او در اولین صحبت خود، به جای شرح بسیاری از مسائل متفاوت چون هزینه، گروه مخاطبان هدف، درآمدزایی و غیره، تنها در طی ۲ الی ۳ دقیقه از روند پروژه خود صحبت کرد و سپس اندرو هاوس (Andrew House)، رئیس وقت کمپانیSony Interactive Entertainment به سرعت جواب داد: “درسته، باشه”
بازی Death Stranding در تاریخی نامشخص از سالیان آینده بطور انحصاری برای کنسول PS4 ارائه خواهد شد.


