پی اس ارنا
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
  • اختصاصی
    • چه خبر؟
    • زیروبم
    • پادکست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
  • اختصاصی
    • چه خبر؟
    • زیروبم
    • پادکست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پی اس ارنا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خانه » نقد فیلم Unhinged | یک بی‌مووی سایکو تریلر یک‌بار مصرف

نقد فیلم Unhinged | یک بی‌مووی سایکو تریلر یک‌بار مصرف

محمد مهدی بهاروند توسط محمد مهدی بهاروند
۲۰ آبان ۱۳۹۹
در سینما, نقد فیلم
0 0
2
نقد فیلم Unhinged | یک بی-مووی سایکو تریلر یک‌بار مصرف

فیلم Unhinged یا «نامتعادل» به کارگردانی دریک بورت و با بازی راسل کرو یک بی‌مووی در ژانر تریلر روانشناختی‌ست که در زمره‌ی فیلم‌های یک‌بار مصرف این روز‌های خلوت هالیوود قرار می‌گیرد. با نقد فیلم نامتعادل پی اس ارنا همراه باشید.

فیلم Unhinged داستان مردی از بند رسته و افسار گسیخته را روایت می‌کند که در آغاز فیلم همسر سابقش را همراه با شوهرش به قتل می‌رساند، خانه‌شان را آتش می‌زند و راهی جاده‌ی خشم و دیوانگی می‌شود. در عین حال نیز زنی به اسم ریچل که درگیر طلاق و زندگی پسر و برادرش است و با وکیل و دوست صمیمی‌اش قرار ملاقات دارد، در مسیر مرد بی‌نام و نشان و نامتعادل قرار می‌گیرد.

فیلم با سکانسی شروع می‌شود که شاید بتوان گفت تمام تعلیق، هیجان و احساسات فیلم در همان سکانس قرار دارند. راسل کرو با چهره‌ای درمانده و نامتعادل در تاریکی شب و ماشین غول پیکرش اطرافش را می‌نگرد، قرص‌های اعصابش را یکی یکی بالا می‌اندازد و در آتش کوچک و گذرای کبریت میان دستانش خیره می‌شود. این سکانس می‌تواند به خودی خود نوید فیلم خوبی را دهد اما در ادامه متوجه می‌شویم که این سکانس و تیتراژی که پس از آن پخش می‌شود، تنها مواردی از فیلم هستند که می‌توان درباره‌ی آن‌ها بحث کرد. مرد ناشناس افسار پاره می‌کند، درِ خانه‌ی نزدیک خود را می‌شکند، زن و مردی را به قتل می‌رساند، خانه را آتش می‌زند و می‌رود. این سکانس نام فیلم را برای ما تماشاچیان تبیین می‌کند و نوید یک فیلم هیجانی روانشناختی جذاب دیگر را می‌دهد. البته که سکانس مذکور که آن را بهترین بخش فیلم می‌دانم نیز بی‌نقص نیست و ایرادی جدی بر آن وارد است که در ادامه به آن می‌پردازم.

فیلم به طور کلی نه در زاویه‌ی دید این مرد ناشناس و افسار گیخته بلکه از زاویه‌ی دید ریچل روایت می‌شود. ریچل که مادرش را در خانه‌ی سالمندان گذاشته، در حال طلاق گرفتن از همسرش است، باید از پسرش مراقبت کند و در کنار برادرش و نامزد او در یک خانه زندگی کند، بدل به فهرمان فیلم می‌شود که پیش از این کم در هالیوود ندیده‌ایم. البته که این موضوع را به خودی خود نمی‌توان یک ایراد حساب کرد، هر چه باشد، بسیاری از فیلم‌های تاثیرگذار و موفق تاریخ سینما بر خلاف بلاک باسترهای امروزی، قهرمانانی عادی و از جنس انسان داشتند که با استفاده از غرایز و توانایی‌های انسانی یا بعضا با غلبه بر آن‌ها آنتاگونیست فیلم را شکست می‌دادند. اما شناخت ما از ریچل در همین چند خطی که بالاتر نوشتم، خلاصه می‌شود و دیگر جلو نمی‌رود. بدمن ناشناس فیلم نیز در همان حالت شرور کارتونی و قاتل اسلشر ناشناخته باقی می‌ماند و تنها با بازی خوب راسل کرو – که از بهترین بازی‌های کارنامه‌ی هنری او نیست- زنده می‌ماند. پس اگر انتظار فیلمی را دارید که بتوان با شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کرد، بهتر است که بروید سراغ فیلم‌های دیگر.

  تاریخ اکران فیلم Unhinged با بازی راسل کرو با تاخیر مواجه شد

با این حال گاهی در سینما به فیلم‌سازان مولف یا فیلم‌سازان ژانر برمی‌خوریم که در فیلم‌هایشان پرداخت به خصوصی در شخصیت‌ها مشاهده نمی‌شود اما با سبک فیلم‌سازی خود، فیلم را از لحاظ دیگری – و متفاوت از قوانین استاندارد – به اثری ارزشمند و دیدنی تبدیل می‌کنند که می‌توان ساعت‌ها درباره‌ی آن‌ها بحث کرد. متاسفانه فیلم Unhinged در این دسته قرار نمی‌گیرد و سبک و سیاق فیلم مشابه همان فیلم‌های سالانه‌ی هالیوود است که آن‌ها را پس از تماشا فراموش کرده یا به زباله‌دان تاریخ می‌سپاریم. کارگردانی، میزانسن و فیلم‌برداری فیلم هیچ تفاوتی با آثار یک‌بار مصرف، فله‌ای و کلیشه‌ای هالیوود ندارند؛ چه در صحنه‌های تصادف و برخورد ماشین‌ها به یکدیگر که یادآور تصادفات پرهزینه‌ی فیلم‌های متاخر مایکل بی هستند و چه در شیوه‌ی پرداخت کارگردان به موضوع مهم فیلم. با این حساب، «نامتعادل» فیلمی‌ست که با تماشا نکردن آن هیچ‌چیزی را از دست نمی‌دهید و می‌توانید در این یک ساعت و سی دقیقه گزینه‌های بهتری را برای تماشا انتخاب کنید اما با این حال، فیلم هنوز از یک منظر ارزش تماشا دارد که در ادامه به آن می‌پردازم.

فیلم Unhinged در داستان خود ضعف‌های زیاد، غیرمنطقی و اعصاب خردکنی دارد که با دیدن آن‌ها ممکن است دیوانه شوید اما در عین حال نیز داستان تند و کوتاهی دارد. فیلم با یک قتل آغاز می‌شود، قهرمان داستان در پرده‌ی اول معرفی می‌شود و در نقطه‌ی اوج اول با شرور ناشناس فیلم مواجه می‌شود. در پرده‌ی دوم با مشکلات و مصیبت‌هایی که شخصیت منفی فیلم در راه او می‌گذارد، مواجه می‌شود و در پرده‌ی سوم با او روبرو می‌شود. فیلم زیاده‌گویی نمی‌کند و در همان چند صحنه‌ی مکالمه‌ی خود چند دیالوگ دارد که در پرده‌ی آخر به کار می‌آیند. مسلما این‌جا باید از رعایت قاعده‌ی تفنگ چخوف (اگر چیزی نشان داده می‌شود، باید در ادامه‌ی داستان به کار برده شود) خوشحال بود اما متاسفانه فیلم در این‌جا به طرز عجیبی تحمل ناپذیر می‌شود. در تمام طول فیلم هیچ منطق روایی وجود ندارد و هر تصمیم یا واکنش شخصیت‌ها غیرمنطقی‌ست و نمی‌توان با آن کنار آمد، پس اگر به دنبال منطق و عقلانیت هستید، در طول این فیلم به آن برنمی‌خورید. با این حال داستان فیلم Unhinged با وقایع پشت هم و تندش می‌تواند شما را با تصادف‌های ماشین‌ها، راسل کروی عصبانی و خشن و چند صحنه‌ی تعقیب و گریز سرگرم کند.

  تاریخ اکران فیلم Unhinged با بازی راسل کرو با تاخیر مواجه شد

در ادامه وقایع فیلم لو می‌روند پس اگر فیلم را تماشا نکرده‌اید، از خواندن این بخش خودداری کنید.

نکته: موضع نقد زیر نه به منظور ارزیابی کلی زیر، بلکه به منظور پرداخت به خشونت فیلم، هدف و پیام فیلم و در نظر گرفتن آن به عنوان یک بی‌مووی است.

 از دیرباز خشونت همان‌طور که در ذات انسان وجود داشت و روی او تاثیرگذار بود، در دنیای هنر هفتم نیز حضور داشت و باعث خلق داستان‌ها و ماجراهای مختلف و متنوعی در این دنیا می‌شد. رویکرد و موضع فیلم‌سازان نامی سینما به این عامل ذاتی نیز همان‌قدر تفاوت و تنوع داشت. مارتین اسکورسیزی در دوره‌های مختلفی از سینمای خویش به خشونتی پرداخت که گاه مردی را از تنهایی به میان اجساد تیر خورده می‌کشاند و گاه جنایت‌کارانی را که از زندگی بی‌حد و مرزشان لذت می‌بردند، با عواقب‌شان روبرو می‌کرد و آن‌ها را وادار به بازگویی داستان‌شان می‌کرد. زنده ‌یاد عباس کیارستمی در سال 1995 و درجشنواره‌ی فیلم تائورمینا با کوئنتین تارانتینو ملاقاتی داشت و بعدها در مصاحبه‌ای (به گمان‌ام که مصاحبه‌ای مرتبط با فیلم «طعم گیلاس» باشد) گفت:« من به اندازه‌ای که به او (کوئنتین تارانتینو) علاقه دارم، به فیلم‌هایش ندارم و فکر می‌کنم می‌تواند بهتر شود. خشونت از سینمای آمریکا رفتنی نیست و او راه حلی پیدا کرده است که با خشونت شوخی می‌کند.»

تارانتینو خشونتی را به تصویر می‌کشد که کاریکاتوری، جذاب، اغراق‌شده، دیدنی، مفرح و تماشایی‌ست و از ویژگی‌های پست مدرن سینمای او قلمداد می‌شود. در نقطه‌ی مقابل او نیز فیلمسازانی همانند نیکلاس ویندینگ رفن را می‌بینیم که بازنمای خشونت‌شان زننده و نفرت‌انگیز است. بازگویی و توضیح تمامی این موارد به این منظور بودند که به بحث خشونت در فیلم Unhinged برسیم. «نامتعادل» از همان سینمای خشن آمریکا که زنده یاد کیارستمی گفت، آمده است ولی متاسفانه راهی برای بازنمای خشونت‌ش نیافته است. این خشونت هیچ حس و حال و جایگاهی در فیلم ندارد و در نهایت به القای پیام و هدف فیلم نیز کمک نمی‌کند. خون و خشونت «نامتعادل» برآمده از همان خشونت کارتونی و بی‌حس و حال برخی بی‌مووی‌های اسلشر است. اما هدف‌ام از صحبت درباره‌ی خشونت فیلم تنها به منظور پرداخت به حس و حال فیلم نبود، می‌خواستم نشان دهم که منطق و روایت فیلم نیز همانند خشونت فیلم تنبل و سست است. گاهی روایت و پیشروی اثر به گونه‌ای عمل می‌کند که شخصیت خشن و خشونت‌جو در انتهای فیلم خود را در بینوا و درمانده در دریای خونین و قرمز خشونت می‌یابد و تماشاچیان نیز حس سنگینی و تاریک خشونت را روی خود حس می‌کنند که آن‌ها را به این راه بی‌پایان و برگشت‌ناپذیر کشانده است. شاید چنین چیزی از «نامتعادل» انتظار داشتم ولی فیلم در نهایت همان خشونت کلیشه‌ای هالیوود را برگزید.

  تاریخ اکران فیلم Unhinged با بازی راسل کرو با تاخیر مواجه شد

این خشونت نه فقط در رابطه‌ی تماشاچی و فیلم غیرمنطقی و بی‌حس و حال به نظر می‌رسد، بلکه شوربختانه در خود فیلم نیز چنین سرنوشتی دارد. مرد ناشناس دوست و وکیل ریچل را در رستوران تا سر حد مرگ مشت می‌زند و گلویش را می‌گیرد، در همان حال، عده‌ای از حاضران رستوران پا به فرار می‌گذارند که منطقی به نظر می‌رسد. اما عده‌ای سر جای خود می‌نشینند و نظاره‌گر یا فیلم‌بردار قتل مردی در غذاخوری می‌شوند! نهایت واکنش‌ آن‌ها جیغی بی‌رمق است که منطق بی‌منطق فیلم را به عاملی تحمل‌ناپذیر بدل می‌کند. واکنش ریجل به خبر قتل دوست‌ش چیست؟ او چند لحظه بالا می‌آورد، دوباره به مسیر رانندگی فیلم ادامه می‌دهد و دوست صمیمی‌اش را که به‌خاطر او کشته شد، فراموش می‌کند (البته که فیلم یا بهتر است بگویم نویسنده نیز فرصت زیادی به او نمی‌دهند تا خودش را به عنوان یک انسان ثابت کند). در پایان فیلم، ریچل با عامل خشن و قاتل فیلم روبرو می‌شود و قیچی را که در ابتدای فیلم به دنبال او بود، در چشم مرد نامتعادل قصه فرو می‌کند و غول بی‌شاخ و دم فیلم را زمین‌گیر و علیل می‌کند. مرد نمی‌میرد و مانند حیوانی خشمگین که رم کرده است، فریاد می‌زند و تقلا می‌کند؛ ریچل نیز باری دیگر قیچی را در تمام سرش فرو می‌کند و مرد نامتعادل را به هلاکت می‌رساند. او که مدتی پیش از خبر قتل دوست‌ش بالا آورد و مریض احوال شد، حالا تنها پسرش را در آغوش می‌گیرد و واکنشی به جسد مردی هیولامانند که یک چاقو در چشم خونین‌ش فرو رفته است، نشان نمی‌دهد!

  تاریخ اکران فیلم Unhinged با بازی راسل کرو با تاخیر مواجه شد

منطق سازندگان از زاویه‌ دید مرد ناشناس نسبت به زاویه دید ریچل بدتر است و به نظر می‌رسد سازندگان چون او را مردی نامتعادل و غیرمنطقی معرفی می‌کنند، اعمال و تصمیمات او را نیز به غیرمنطقی‌ترین شکل ممکن ارائه می‌کنند. زاویه‌ و فاصله‌ی دوربین در سکانس آغاز فیلم مانع نشان دادن قتل‌های او به گونه‌ای تاثیرگذار (بهتر است بگویم خشونت‌آمیز) می‌شوند. در سکانسی که مرد می‌خواهد برادر ریچل و نامزدش را بکشد، حرف‌هایی شعارزده و مانیفست‌گونه درباره‌ی جامعه و خشونت می‌زند و به نوعی آن‌ها را به عنوان مقصر اشتباهات خودش می‌شناسد که شباهت عجیبی به صحبت‌های جوکر (با بازی واکین فینکس) در پایان فیلم «جوکر» داشت؛ زمانی که آرتور فلک در شوی شبانه‌ی مری (با بازی رابرت دنیرو) بالای منبر رفت و از جامعه انتقاد کرد. گویی که «نامتعادل» می‌خواهد آرتور فلکی را نشان دهد که نه در دهه‌ی 80 و گاتهام، بلکه در دنیای امروزی و در نیو اُرلنیز شروع به قتل عام می‌کند و جامعه و اعضای آن را به دلیل فحاشی و رفتار ناپسندشان سرزنش می‌کند. به همین علت است که خشونت فیلم، شیوه‌ی پرداخت به آن و به طور کلی ایرادات فیلم را ناشی از کج‌فهمی فیلم‌هایی همانند «جوکر» می‌دانم.

بالاتر نیز اشاره کردم که فیلم در کارگردانی، میزانسن و تدوین مشکل دارد و این مشکل نیز در مضمون اصلی فیلم نمایان می‌شود. هیچ کدام از این موارد به پیام و هدف فیلم، مضمون آن، حس و حال و فضاسازی آن کمکی نمی‌کنند و به بی‌راهه می‌روند. این موارد اساسی که همه‌شان از خود ضعف نشان می‌دهند در کنار فیلم‌نامه مانع تبدیل شدن فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های سال 2020 می‌شوند و در نهایت فیلمی را تحویل می‌دهند که چیزی نیست جز یک بی‌مووی یک‌بار مصرف و سرگرم‌کننده که سعی بر گنجانده شدن در ژانر تریلر روانشناختی دارد اما در بهترین حالت یک اسلشر جاده‌ای‌ و دربردارنده‌ی ارزش‌ها یا ضد‌ارزش‌های یک بی‌مووی‌ست که صرفا ریتم تند داستان، آدرنالین تعقیب و گریز جاده‌ای و بازی راسل کرو آن را کمی قابل تحمل می‌کند.

  تاریخ اکران فیلم Unhinged با بازی راسل کرو با تاخیر مواجه شد

در انتها باید به نقص جدی پیام فیلم Unhinged نیز اشاره کنم. خشونت همان‌طور که در بالا اشاره کردم، همواره تازگی دارد و اخیرا در مدیوم‌های دیگری مانند بازی‌های ویدویی نیز اثبات این ادعا را مشاهده کردیم (مثال بارز آن، بازی The Last Of Us Part II با محوریت خشونت و انتقام). فیلم دست روی موضوع و مضمون خوبی مانند خشم، آزار کلامی، شلوغی زندگی مدرن (که در تیتراژ فیلم می‌بینیم که چگونه به سمت خشونت و هرج و مرج می‌رود) و تقابل اعصاب‌خردکن این روز‌های انسان‌ها در جامعه می‌گذارد ولی در نهایت با مواردی که در بالا اشاره کردم ظرفیت و استعدادش به هدر می‌رود. گویی فیلم Unhinged با سفارش پلیس‌ها یا شهرداران ایالات متحده آمریکا در جهت کمتر کردن ترافیک این روزها و پرخاشگری رانندگان ساخته شده که برای انتقاد از فحاشی، خشونت و آزارکلامی در جاده و خیابان، عواقبی غیرقابل باور اما ممکن را برای این کار نشان داده‌اند. فیلم در انتها به پیامی ناقص ولی در عین حال خطرناک می‌رسد که همان کج‌فهمی سازندگان که در بالا به آن اشاره کردم را نشان می‌دهد:«اگر در خیابان شاهد تخلف یا بی‌نظمی بودید، سعی کنید که آرامش و سکوت خود را حفظ کنید چرا که شخص مقابل ممکن است در زندگی‌اش درگیر مشکلاتی باشد که برای شما هزینه‌ی گزاف و جبران ناپذیری را تحمیل کند.»

نقد و بررسی

Unhinged

2 Score

فیلم Unhinged یا «نامتعادل» فیلمی‌ست که سعی می‌کند پیامی همچون فیلم‌های پرطرفدار حول محور خشونت و جامعه دهد اما نه به هدف خود می‌رسد و نه استانداردهای اولیه را رعایت می‌کند. شاید در بهترین حالت و با کمی ارفاق بتوان فیلم را یک بی‌مووی سایکو تریلر و اسلشر خواند که به جمع فیلم‌های یک‌بار مصرف و نسبتا سرگرم‌کننده‌ی هالیوود می‌پیوندد.

Review Breakdown

  • بد
برچسب ها: Unhinged
ShareTweetShare
نوشته قبلی

اطلاعات بیشتری درباره پروژه بعدی انیمه Sword Art Online منتشر شد

نوشته‌ی بعدی

نائومی اوساکا بازی Resident Evil Village را روی PS5 امتحان می‌کند

محمد مهدی بهاروند

محمد مهدی بهاروند

مرتبط نوشته ها

فیلم «میزبان»: مهم‌ترین فیلم هیولایی قرن بیست و یکم میلادی
خواندنی‌های سینما

فیلم «میزبان»: مهم‌ترین فیلم هیولایی قرن بیست و یکم میلادی

۲۹ دی ۱۳۹۹
دانلود موسیقی متن فیلم جوکر
سینما

دانلود موسیقی متن فیلم جوکر

۲۹ دی ۱۳۹۹
نقد فیلم «Nomadland» ؛ به خاطر سپردنِ پرواز
نقد فیلم

نقد فیلم «Nomadland» ؛ به خاطر سپردنِ پرواز

نقد فیلم Ammonite | فرسودگی، تناقض و تکنیک‌زدگی
نقد فیلم

نقد فیلم Ammonite | فرسودگی، تناقض و تکنیک‌زدگی

کدام‌یک بهترین فیلم بر اساس جنایتی واقعی است: «خاطرات قتل» یا «زودیاک»؟
خواندنی‌های سینما

کدام‌یک بهترین فیلم بر اساس جنایتی واقعی است: «خاطرات قتل» یا «زودیاک»؟

۲۶ دی ۱۳۹۹
آهنگ فیلم لئون
سینما

موسیقی متن فیلم Leon The Professional

۲۵ دی ۱۳۹۹

دیدگاه‌ها 2

  1. Farhad Heydari می‌گوید:
    قبل 2 ماه

    بسیار دقیق و کامل بود با تشکر.🙏❤

    پاسخ
    • محمد مهدی بهاروند می‌گوید:
      قبل 2 ماه

      ممنون از شما
      مرسی که مطالعه کردید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لتس پلی بازی Astroلتس پلی بازی Astroلتس پلی بازی Astro

پربحث‌ترین‌های هفته

از فصل چهارم حمله به تایتان چه خبر؟

از فصل 4 انیمه حمله به تایتان چه خبر؟

۱۴ آبان ۱۳۹۹
250 فیلم برتر IMDb

۲۵۰ فیلم برتر IMDb | معرفی و خلاصه داستان فیلم ها

۵ خرداد ۱۳۹۸
بررسی تئوری های انیمه Attack On Titan

بررسی تئوری های انیمه Attack On Titan

۱۶ خرداد ۱۳۹۹
معرفی انیمه های زمستان 2021

معرفی انیمه های فصل زمستان 2021

۸ دی ۱۳۹۹

Unhinged

  • مدت زمان 90 دقیقه
  • کشور سازنده آمریکا
  • بازیگران راسل کرو، کارن پیستوریوس، گابریل بیتمن
  • کارگردان دریک بورت
  • ژانر اکشن، هیجانی
  • نویسنده کارل السورث
  • تهیه‌کننده گای باثم، لیسا الزی
  • آهنگساز دیوید باکلی
  • زبان انگلیسی
  • امتیاز متا 47
  • امتیاز راتن 40
  • امتیاز پی‌اس ارنا 2

درباره ما

رسانه پی اس ارنا، چندسالی است که در زمینه بازی‌های ویدیویی، سینما و سرگرمی‌های الکترونیک فعالیت می‌کند؛ وب‌سایتی که با درنظر گرفتن ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مجموعه باشگاه ورزش‌های الکترونیک ایستگاه بازی در شهر یزد، توجه ویژه‌ای به ورزش‌های الکترونیک، بازی و سینما دارد.

اینستاگرام

دنبال کنید

  •                                                                    Darksiders                                                                                                                                                                                                                                      darksiders
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       hebesugar
  •                                            Re Zero                 17
  •                  Soul                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          soul2020
  •                  Soul 2020

پادکست پی‌اس‌ارنا

پادکست «پی‌اس‌ارنا»، بخش محتوای صوتی وب‌سایت PsArena است که از سال 1398 فعالیت‌اش را آغاز کرد. این پادکست با هدف قرار دادن ارائه محتوای تحلیلی،‌ فرهنگی و آموزشی در حوزه سرگرمی، با محوریت روایت، قصد دارد تا علاوه بر تولید محتوا، به پادکستی شنیدنی تبدیل شود.
ورود به پادکست

  • درباره ما
  • تبلیغات
  • تماس با ما

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بازی
    • اخبار بازی
    • اخبار فناوری
    • مقاله بازی
    • نقد بازی
    • راهنمای بازی
    • لیست بازی
    • معرفی بازی
    • تاریخچه
    • مصاحبه
  • سینما
    • اخبار سینما و تلویزیون
    • لیست فیلم
    • خواندنی‌های سینما
    • نقد فیلم
  • تلویزیون
    • مقالات سریال
    • نقد سریال
    • معرفی سریال
    • لیست سریال
  • انیمه و انیمیشن
    • خواندنی‌های انیمیشن
    • معرفی انیمه و انیمیشن
    • لیست انیمه و انیمیشن
    • نقد انیمه و انیمیشن
    • اخبار انیمیشن
  • ادبیات
    • اخبار کتاب
    • پیشنهاد کتاب
    • خواندنی ‌های کتاب
    • لیست کتاب
  • اختصاصی
    • چه خبر؟
    • زیروبم
    • پادکست

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ ثبت نام

فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید

تمام فیلدها مورد نیاز است. ورود به سیستم

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم