بنا بر گفتهی Masaru Yamamura کارگردان بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، قرار نیست در بازی با کاوش سولزگونهای که پیشتر در بازیهای استودیو دیده بودیم، روبرو شویم.
در میان بازیهایی که قرار است در سال جاری عرضه شوند، شاید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon چندان در لیست بازیهای مورد انتظار کسی جای نداشته باشد، اما هر چه که نباشد استودیو FromSoftware قرار است از سبک قبلی خود در طراحی و ساخت بازی فاصله بگیرد و ما را با یک بازی اکشن مکا روبرو کند.
اکنون کارگردان بازی یعنی آقای Masaru Yamamura، در مصاحبهی با وبسایت RuliWeb اظهار داشته است که «زمانی که ما در حال توسعهی این دنباله بودیم بحثهایی دربارهی تبدیل اثر به یک سبک متفاوت وجود داشت، با این حال پس از بحثهای زیاد تصمیم گرفتیم که نمیخواهیم عنوانی با محوریت حرکت و اکتشاف چون سریهای Elder Scrolls و Souls داشته باشیم».
«…سری Armored Core، بیشتر روی این موضوع تمرکز دارد که چه حرکتی خواهید داشت و این حرکت چطور بر [روند] بازی، اثرگذار خواهد بود. این بخش به گونهای طراحی شده که شما را به فکر بیندازد چگونه میخواهید با چه سرعتی از طریق پرش و booster ها حرکت کنید و این چیزی است که بازی را جذابتر میکند. از این نظر ما احساس کردیم که گیمپلی اکتشافی مناسب بازی نیست و ما را به این نتیجه رساند که Armored Core 6 باید یک تجربهی مبتنی بر شخصیسازی و انتخابهای شخصی خود باشد».
البته که همچنان چیزهای زیادی برای لذت بردن در بازی وجود دارد، به خصوص که مراحل بازی عظیم و بزرگ طراحی شدهاند و به گفتهی کارگردان بازی، «…همچنان همان سبک حرکت پویا و آزادانه در نقشهی بازی وجود خواهد داشت و در عین حال حس منحصر به فردی برای خود خواهد داشت. فکر میکنم که از گشتوگذار و کاوش در گوشه و کنار یک نقشهی خوشساخت از بازی لذت خواهید برد».
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. استودیو FromSoftware از یک سبک گیمپلی متمایز از سبک سولزلایک بهره خواهد برد و همچنین نبردهای بزرگی با باسفایتهای پویا و البته چندین پایان برای بازی وجود خواهد داشت. بخش Arena شما را با چندین و چند باسفایت مختلف روبرو خواهد کرد.
آخرین اخبار بازی را از سایت پیاسآرنا بخوانید.