به گفتهی استودیو رمدی، بازی Alan Wake 2 دارای مناطق باز برای کاوش بازیکنان خواهد بود و همچنین برخی از مناطق بازی اصلی نیز در بازی دوم قرار خواهند داشت.
استودیو رمدی علاقهی زیادی به درگیر کردن بازیکنان برای کاوش در محیط دارد که اوج آن را در بازی Control میتوان رویت کرد؛ این ساختار کمک زیادی به جهان سازی منحصر به فرد استودیو رمدی برای بازیهای خود میکند.
اکنون استودیو رمدی ویدیویی از پشت صحنهی بازی منتشر کرده است که روی معرفی کاراکتر Saga Anderson تمرکز زیادی دارد، اما در پایان خود، یک شمای کلی را از نحوهی طراحی بازی ارائه میدهد.
به گفتهی کارگردان بازی، Kyle Rowley محیط بازی کمی بازتر و آزادتر از قبل خواهد بود و شما میتوانید مکانهای بازی قبلی را در بازی دوم رویت کنید؛ وی اشاره دارد که «بازیکن به دریاچهی Cauldron بازخواهد گشت و بخش مهمی از داستان در آن جریان دارد… همچنین بازیکن خواهد توانست تا جنگلهای اطراف دریاچه را کاوش کند و به مکانهای قبلی نیز بازگردد… .»
همچنین Anne-Lynn Sottas، آرتیست ارشد محیط بازی نیز اشاره داشته که چندین لوکیشن از بازی اصلی – همچون diner- نیز بازخواهند گشت و امکان کاوش بیشتری نیز در آنها وجود دارد، در بازی اول امکان گشتوگذار و کاوش وجود ندارد اما اکنون میتوانید در خیابانها قدم بزنید، اکتشاف بیشتری در شهر انجام بدهید و مکانهای موجود در diner را دوباره رویت کنید.
تیم رمدی برای خلق یک شهر خیالی شمال غرب اقیانوس آرام، تحقیقات زیادی را انجام داده است و با دقت زیادی روی جزییات این شهر کار کرده است.
دیگر آرتیست بازی یعنی Ciara Creagh-Peschau اظهار داشته است که «من چندین هفته را صرف خواندن مقالات تحقیقاتی، جمعآوری دادهها دربارهی محیطهای جنگلی و گونههای مهم آنها انجام دادهام تا بتوانم به درستی به اینگونه محیط طبیعی در بازی بپردازم… درختان به طور کامل از روی ظاهر واقعی خود اسکن شدهاند و درست با همان نوع درختهای شمال غرب اقیانوس آرام منطبق هستند».
بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکسباکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد، شما میتوانید ویدیوی پشت صحنه بازی را به طور کامل تماشا کنید:
آخرین اخبار بازی را از سایت پیاسآرنا بخوانید.