فیلیمو و Quiz of Kings این‌بار عاشقان فیلم را هدف گرفته‌اند

مسابقه‌ی مشترک فیلیمو و کوییز با محوریت فیلم و سریال آغاز شد
Quiz of Kings
Quiz of Kings

بازی Quiz of Kings به عنوان پرمخاطب‌ترین بازی موبایل ایرانی، همواره سعی دارد تا جوامع گوناگون کاربران خود را هدف قرار دهد و گروه‌های مختلف کوییزبازان را با مسابقات و چالش‌های جدید، غافل‌گیر کند.

به گزارش روابط عمومی کوییز آو کینگز و در جدیدترین همکاری مشترک این استودیو با شرکت صبا ایده، مسابقه‌ای مشترک با محوریت فیلم و سینما آغاز شده است. این مسابقه که «فیلیموکوییز» نام دارد، از تاریخ ۱۴ آبان ماه آغاز شده است و به مدت ۲ هفته به طول می‌انجامد.

فیلیمو و کوییز آو کینگز، هدف اصلی خود را بالا بردن اطلاعات کاربران این دو برند در زمینه‌ی فیلم سینمایی و سریال قرار داده‌اند. در جریان این مسابقه، یک نفر برنده‌ی ۷.۵ میلیون تومان و ۲۸ نفر برنده‌ی ۲۰۰ هزار تومان خواهند شد. علاوه بر این، هزاران اشتراک فیلیمو و سکه‌ی کوییزی، از دیگر جوایز این مسابقه‌ی مشترک خواهند بود.

 

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار سوال با محوریت سینما و سریال در کوییز آو کینگز در دسترس هستند و بیش از ۲۱۰ سوال ویژه‌ی رویداد «فیلیموکوییز» نیز طراحی شده‌اند.

 

شایان ذکر است که مسابقه‌ی «فیلیموکوییز» از طریق این لینک برای عموم علاقه‌مندان به سینما در دسترس خواهد بود. فرصت برای شرکت در مسابقه محدود است و «فیلیموکوییز» در تاریخ ۲۸ آبان ماه به‌طور کامل به پایان خواهد رسید. در ادامه می‌تواند تیزر این مسابقه را مشاهده کنید.

«کوییز آو کینگز»، یک بازی ایرانی در ژانر دانستنی‌هاست که سال ۹۴ توسط یک تیم شش نفره روانه‌ی مارکت‌های اندروید و iOS شد. موفقیت بازی در ماه‌های ابتدایی عرضه، سبب شد تا استودیوی کوییز آو کینگز شکل بگیرد و روند توسعه‌ی بازی ادامه پیدا کند. در حال حاضر، کوییز آو کینگز با بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر ثبت‌نام شده و ۱.۵ میلیون نفر کاربر فعال ماهیانه، یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های کشور محسوب می‌شود. تعداد کاربران روزانه‌ی بازی، بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که در روز بیش از ۴۰ میلیون سوال با موضوعات مختلف را پاسخ می‌دهند. امروز بیش از ۵۰ نیروی تمام‌وقت در استودیوی کوییز آو کینگز روی ساخت و توسعه‌ی بازی متمرکز هستند.

دسته بندی
اخبار بازیاخبار بازی های ایرانیمطالبموبایل

یک دیدگاه

مطالب مرتبط