بازی Rainbow Six Siege | احتمال اضافه شدن یک کاراکتر متفاوت به اپراتورهای بازی

Romain Rimokh کارگردان خلاق بازی‌های Rainbow Six همواره درباره‌ی اضافه کردن یک سگ به این شوتر رقابتی صحبت می‌کرده است
Rainbow Six Siege
Rainbow Six Siege

به نظر نمی‌رسد که Ubisoft در طراحی کانسپت اپراتورهای بازی جدید Rainbow Six Siege کم کاری کرده باشد. آخرین کانسپتی که به Operation Ember Rise افزوده شده است، شامل دو کاراکتر است. یکی از این اپراتورها وظیفه‌ی حمل یک سپر نصب شدنی را برعهده دارد که در ساختار خود، یک نیروی انفجاری را مخفی می‌کند. اپراتور دیگر، با پرتاب یک چنگک یا قلاب، دشمن را در دام خود گرفتار می‌کند. اما تیم توسعه دهندگان Rainbow Six Siege اظهار داشته‌اند که همچنان ایده‌های زیادی وجود دارند که می‌توان آن را اجرایی کرد. یکی از این کانسپت‌ها شامل یک واحدِ سگ مانند و دیگری یک اپراتور دو کاره است که به طور کلی گیم پلی بازی را متحول خواهد کرد. این ادعا توسط Alexander Karpazis، مدیر ارائه دهنده‌ی Ubisoft Montreal بیان شده است.

Karpazis در مصاحبه با Wired اعلام می‌کند که هیچ کدام از این ایده‌ها از مرحله‌ی داوری موفق خارج نشدند اما هردوی آن‌ها چند بار توسط توسعه دهندگان پیشنهاد شده‌اند. Karpazis، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اضافه شدن سگ‌ها به Siege وجود دارد یا نه، می‌گوید:

کارگردان بازی Rainbow Six Siege آقای Romain Rimokh بارها درباره‌ی واحد K-9 صحبت می‌کرد. اما برای پاسخ به این سوال باید یک سوال از شما بپرسم: آیا شما مشکلی با شلیک کردن به یک سگ ندارید؟

البته که ما بیشتر دوست داریم تا به سگ‌ها محبت کنیم؛ نه این که به سمت آن‌ها تیراندازی کنیم. گرچه در سری Call of Duty: Black Ops این کار را امتحان کرده‌ایم.

در مورد کاراکتر دوکاره‌ی بازی نیز باید بگوییم که با این که بارها توسط توسعه دهندگان پیشنهاد شده، هنوز نسخه‌ی اولیه‌ی آن به مرحله‌ی ساخت نرسیده است. اما ایده، ایده‌ی جالبی است. گرچه نمی‌توان با قاطعیت درباره‌ی حضور یا عدم حضور آن در بازی Rainbow Six Siege نظر داد.

بنابراین هیچ یک از این موارد احتمال بیشتری برای حضور در بازی جدید Rainbow Six را ندارند اما کاملاً دور از انتظار هم نیستند. این که یک سری کاراکترهای به رویای توسعه دهندگان Ubisoft تبدیل شده، اتفاق جالبی به نظر می‌رسد و من مطمئنم که چندین ایده‌ی بلند پروازانه همچون این موارد در بایگانی Montreal وجود دارند که شاید هیچوقت به دست ما نرسند.

 

منبع: pcgamer.com

دسته بندی
اخبار بازیایکس باکسپلی استیشنکامپیوترمطالب

یک دیدگاه

مطالب مرتبط