اشرف اسمائیل، کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins در جدیدترین مصاحبه ی خود با مجله OPM درباره قابلیت مقبره نوردی و کاوش در مقبره های باستان که اولین بار در بازی Assassin’s Creed 2 دیده شد این بار برای نسخه جدید سری خبر داد.
رویداد های بازی Assassin’s Creed Origins در مصر باستان به وقوع خواهد پیوست و قابلیتی چون مقبره نوردی و جستجو در مصر باستان نقطه ای بالقوه در بازی خواهد بود.
بنا به گفته های اشرف اسمائیل، یوبی سافت چندین مقبره در محیط بازی قرار داده است که این مقبره ها و معماهای آن ها بر اساس تحقیقات تاریخ شناسان شکل گرفته است. این طراحی مارا به یاد دومین نسخه ی این سری یعنی Assassin’s Creed 2 می اندازد که در ان مکان هایی حقیقی همانند کلیسای باسیلیکا در شهر ونیز قرار داشت. نسخه ی Origins هم بر پایه ی احیای مکان های تاریخی در ذهن مخاطبان بر اساس محل های حقیقی آن ها ساخته شده است.
اسمائیل این گونه ادامه داد:
ما تلاش زیادی برای بازسازی این مقبره ها کردیم. هرآنچه که ما از ان اطلاع داشتیم را به تصویر کشیدیم، ما تصاویر و تحقیقاتی را در اختیار داشتیم بطوری که تا جای امکان سعی داریم آنان را نزدیک به واقعیت بسازیم. اهرام یونان، تالار ها و دالان ها یک بازافرینی اصیل است. البته در بعضی جاها برای مثال تالارهایی که ممکن است تا کنون کشف نشده اند پا را فراتر گذاشتیم.
بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و کامیپوتر منتشر خواهد شد.